۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدور بیانیه پژاک برای عاشورا

  • ۹ آذر ۱۳۹۱
  • ۲۹۸ بازدید
  • ۰

جنایت‌ها و خیانت‌های یزیدگونه‌ای را که این گروهک تروریستی در حق ملت ایران و بخصوص هم‌وطنان کُرد انجام داده‌ است عکس موارد ذکر شده در این بیانیه را نشان می‌دهد.

مرکز مطبوعات «حزب حیات آزاد کردستان، پژاک» به مناسبت روز عاشورا بیانیه‌ای صادر کرده و جوهر مذهب شیعه را قیام می‌داند.

این گروهک تروریستی در این بیانیه در حالی دم از مذهب تشیع می‌زند و از آن به عنوان “اسلام انقلابی که هدف و آرمان اساسی‌اش را آزادی و انسان‌سازی قرار داده” نام می‌برد که طبق اساسنامه این گروهک دو هدف اصلی آن عبارتند از: تلاش برای گذر از نظام دین‌سالار و از میان برداشتن حاکمیت دین از جمهوری اسلامی است. هم‌چنین مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و دین‌گریزی و آلودگی اخلاقی از اهداف کلان و اصلی پ.پ.ک که مادر این گروهک تروریستی است، محسوب می‌شود.

این گروهک تروریستی هر چند که سعی دارد نشانی از دین‌گریزی را در این بیانیه از خود بروز ندهد ولی از آنجایی که سنگ بنای به وجود آمدن و تولد آنها ضدیت با دین است، در خاتمه آزادی‌خواهی را والاتر از دین‌پرستی می‌داند و می‌گوید: «با ایمان به اینکه آزادگی والاتر از دین‌گرایی است و پیروز خواهد شد، در آستانه‌ی عاشورای حسینی، شهادت امام حسین و یارانش را به تمامی شیعیان راستین جهان تسلیت عرض می‌نماییم.»

اما در عمل جنایت‌ها و خیانت‌های یزیدگونه‌ای که این گروهک تروریستی در حق ملت ایران و بخصوص هم‌وطنان کُرد انجام داده‌اند عکس موارد ذکر شده در این بیانیه را نشان می‌دهد. هم چنین هیچ شکی را در اذهان باقی نمی‌گذارد که با توجه به ماهیت دین‌گریز این گروهک، آنها صرفاً از این مناسبت‌های مذهبی در جهت پیشبرد اهداف شوم خود در بین مردم و جامعه را دارند هر چند که هیچ وقت نتوانسته‌اند با این ترفندها محبوبیت و مقبولیتی در جامعه برای خود دست و پا کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین