۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سوء استغاده تبلیغاتی پژاک از کشته شده گان گروهک

سوء استغاده تبلیغاتی پژاک از کشته شده گان گروهک

  • ۲۹ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۸۵ بازدید
  • ۰

پژاک پس از گذشت دوسال از شکست سنکین خود در برابر سپاه پاسداران طبق معمول از کشته شده های خود سوءاستفاده تبلیغاتی می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : یادآوری شکست سنکین نظامی پژاک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۹۰ برای سران و اعضای پژاک واقعه ای خوف انگیز و وحشت آور است . پژاک در عوام فریبی تبحر خاصی دارد و همیشه توانسته از اعضای ساده لوح خود را فریب دهد، اکنون پژاک در این درگیری‌ها چنان شکستی را متحمل شد که بعد از گذشت دو سال از آن، هنوز هم با تمام وجود در رسانه‌ی خویش سعی می‌کند این شکست را نوعی حماسه جلوه دهد. لذا در مقابل اصطلاح شکست ۱۳۹۰، اصطلاح حماسه‌ی قندیل را وارد رسانه‌ی خویش کرده است .
شمار زیادی از اعضای این فرقه در جنگ با سپاه ایران کشته شدند که هرچند در آن وضعیت به هویت و مشخصات تمامی آنها اعتراف نکردند؛ اما بعد از گذشت دو سال عکس‌هایی از کشته‌های این درگیری‌ها را در شماره‌ی جدید نشریه‌ی خود بنام «آلترناتیو تایبه‌ت» منتشر کرده‌اند که تعداد آنها از بیست تن نیز فراتر است. البته این آماری است که پژاک در تابستان ۹۰ آنرا ۱۸ تن اعلام کرده بود که اکنون به ۲۲ رسیده و گویا هرسال بر این تعداد افزوده می‌شود.
اما نکته تاسف باری را که بایستی به آن توجه کرد سن کم کشته شده گان در این جنگ می باشد ، پژاک قصد دارد با مسلح کردن نوجوانان کم سن و سال از حقوق مردم کُرد حمایت نماید ،در حالی که یک نوجوان ۱۴ سال در جنگ چه مهارتی را می تواند از خود نشان دهد، که پیروز جنگ شود . هدف دیگری را که پژاک همیشه از آن سوءاستفاده کرده است قهرمان سازی کشته شده ها می باشد ، پژاک از سن کم کشته شده گان به راحتی می تواند احساسات و عواطف انسانی را برانکیخته و تبلیغاتی گسترده در رسانه ها که کودکان کُرد فدایی راه احقاق حقوق ملت کُرد می خواند ، اما واقعیت چیز دیگری است که پژاک همیشه آن را برعکس و به نفع خود گفته است ، چرا که اکثر اعضای فرقه کودک و نوجوان بوده و فردی عاقل و بالغ در فرقه حضور ندارد و سران این فرقه مجبوراً کودکان و نوجوانان را بدون کسب مهارتهای نظامی به جنگ می فرستند و سپس از کشته شده های خود سوءاستفاده های تبلیغاتی می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین