۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • دو قلوهای به هم چسبیده آمریکا و اسرائیل و بازوهای اختاپوس وار آنها یعنی پ.ک.ک!

دو قلوهای به هم چسبیده آمریکا و اسرائیل و بازوهای اختاپوس وار آنها یعنی پ.ک.ک!

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
  • ۷۰ بازدید
  • ۱

انجمن بی تاوان: این یک واقعیت شناخته شده است که ایالات متحده و اسرائیل در هر تحولی در منطقه خاورمیانه دوقلوهای به هم چسبیده هستند. همه افراد با وجدان در جهان این را به طور کلی در جریان وحشیگری در غزه دیده اند. علاوه بر این، اکنون کاملاً مستند شده است که ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی/یهودی هستند. اگرچه ایالات متحده گاهی برای مدیریت افکار عمومی جهان طوری عمل می کند که گویی اسرائیل را به آتش بس دعوت می کند، اما نه از کشتار غیرنظامیان جلوگیری می کند و نه کمک های تسلیحاتی را قطع می کند. بلکه اسرائیل مانند رئیس ایالات متحده عمل می کند.

همانطور که آمریکا/اسرائیل مانند دوقلوهای به هم چسبیده رفتار می کنند، نباید نادیده گرفت که سازمان تروریستی پ.ک.ک و پژاک نیز به عنوان شاخه ای از آنها در منطقه عمل می کند. آنها با هم منطقه خاورمیانه را مانند بازوان اختاپوس احاطه کرده اند. سازمان تروریستی پ‌ک‌ک برای سال‌ها ابزاری برای هدف اسرائیل از سرزمین موعود بوده است. ایالات متحده به هر دو قاتل کودکان کمک تسلیحاتی می کند و تهاجمات و اقدامات تروریستی خود را در منطقه خاورمیانه به سمت این هدف هدایت می کند.

اگر عملیات ضد تروریستی انجام نمی شد، قطعاتی از به اصطلاح کردستان مهر و موم شده آمریکا و اسرائیل در منطقه مستقر می شد. در شمال عراق و سوریه تاکنون، و این وضعیت باعث شده بود که آمریکا به همه برنامه‌های اسرائیل در منطقه سرعت ببخشد. آمریکا به بهای کشتن ۲ میلیون نفر به عراق حمله کرد و به قیمت کشتن ۱ میلیون نفر جنگ داخلی را در سوریه آغاز کرد. من حدس می زنم که او همه اینها را برای لذت بردن از آن سوی اقیانوس سازماندهی نمی کند. ایالات متحده و اسرائیل برای این اهداف فعلی با یکدیگر همکاری می کنند. این سازمان تروریستی پ‌ک‌ک و نیروهای الحاقی آن مانند YPG را مانند سگی روی افسار از جایی به جای دیگر می‌کشاند.

آمریکا اخیرا سازمان تروریستی پ.ک.ک را برای حفاظت از اسرائیل صهیونیستی و موقعیت آن در منطقه بسیج کرده است، گفت: این درگیریها هر از گاهی شعله ور می شود. زیرا مردم محلی، مالکان واقعی منطقه، با کاری که سازمان های تروریستی SDF و YPG می خواهند در منطقه دیرالزور انجام دهند، مخالف هستند. اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ایالات متحده نیز تعدادی از اعضای SDF را به آن منطقه فرستاده است. ایالات متحده ۷۰۰ تروریست PKK/YPG را در پایگاه های خود در میادین نفت و گاز سوریه مستقر کرده است تا از مداخله نیروهای نیابتی ایران که انتظار می رود به اسرائیل حمله کنند، جلوگیری کند.

آمریکا/اسرائیل/پ‌ک‌ک ارگان‌های این سیستم راهزن در هم تنیده هستند. به همین دلیل، هرکسی که در ترکیه و عراق در کنار پ‌ک‌ک و ی‌پ‌گ در سوریه با پ‌ک‌ک باشد، مستقیماً در کنار آمریکا و اسرائیل است.

زمانی که آمریکا، اسرائیل و پ.ک.ک در منطقه خنثی شوند، فضای صلح و امنیت در منطقه افزایش خواهد یافت.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. بی تاوان این خبر را دیروز منتشر کردی و امروز این خبر را!
    هر کدام از اخبار و تحلیل‌های تو در رد یا نقد خبرها و تحلیل‌های خود توست.
    با خودت چند چندی بی تاوان؟
    اگر کسی بخاطر این مطالب به تو پولی میدهد واقعا احمق است. تو سهوا برای پکک تبلیغ میکنی و قدرت روزافزون پکک ناشی از همین حماقت دشمنان اوست.
    نمونه‌ای از آن را در زیر آورده ام.
    این خبر را دیروز منتشر کردی.

    دلوان علی، ناظر سیاسی و کارشناس حوزه تروریسم پ.ک.ک می گوید اگر اتحادیه میهنی کردستان تصمیمات شورای عالی قضایی عراق در خصوص نیروهای وابسته به پ.ک.ک را اجرا نکند، انتظار می رود در لیست تروریستی آمریکا قرار گیرد. وی افزود: گروه های چپ ترک وابسته به پ.ک.ک در شارباژیر و ماوات در سلیمانیه وجود دارند که برای مردم منطقه بسیار خطرناک هستند و ترکیه ۵۰۰۰ نیرو را برای حمله به منطقه آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *