۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دریای خون در کردستان سوریه

  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

گروهک کردستیز پ ک ک با خون هزران تن از مردمان بی دفاع و غیرنظامی کُرد بدنبال خودمختاری در کردستان سوریه می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : درگیری های شدید  گروهک تروریستی پ ک ک و جبهه النصر در مناطق کردنشین سوریه دریای از خون بوجود آورده است .گروهک تروریستی پ ک ک و زیر شاخه های وابسته به آن  ماهیت ضدکُردی خود را به اثبات رسانند ،این فرقه ی تروریستی امروزه با آغاز جنگی تمام عیار با گروه های افراطی القاعده ماهیت کردستیزانه خود را به جهانیان اعلام کرد.

مدتی است حزب غاصب دموکراتیک (PYD) شاخه ی سوری پ ک ک بدنبال خود مختاری در شمال سوریه می باشد. این حزب فاشیسم برای رسیدن به قدرت مجبور است با گروه های تکفیری القاعده وارد جنگی تمام عیار شود تا به استقلال و حاکمیت این مناطق دست یابد، بنابراین هزراران تن از کُردها را اجیر خود ساخته و به جنگ با افراطی های القاعده تن داده است ، اما موضوع این حملات و درگیرهای به اینجا ختم نشده است. گروه های تروریست النصر برای پاسخ به اقدامات پ ک ک ، امنیت را از مناطق کردنشین سلب کرده و به قتل و کشتار مردمان بی دفاع و غیر نظامی کُرد دست برده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده از وب سایت nnsroj از سایت های وابسته به گروه ، طی دو روز گذشته گروه های جبهه النصره، دولت اسلامی عراق و شام در روستای “تل عران” حلب ده ها کُرد غیر نظامی را به قتل رسانده اند.
گروه های جهادی وابسته به جبهه النصره کامیونی مملو از مردمان غیر نظامی کُرد را که در حال فرار از شهرک تل عرن بوده اند متوقف کرده و ۲۰ تن از آنان را به قتل رسانده اند. گزارش ها حاکی از آن است که بیشتر افراد به قتل رسیده زن و کودک بوده اند.
از سوی دیگر نیز منابع نزدیک به حزب اتحاد دموکراتیک گزارش کرده اند که در پی حمله گروه های جهادی به “تل عرن” و “تل حاصل” بیش از ۵۰ شهروند غیر نظامی کُرد جان خود را از دست داده اند.
کشتار غیر نظامیان در این دو روستا در حالی است که همچنان هیچ خبری از سرنوشت ۲۰۰ شهروندی که روز گذشته از سوی گروه های نظامی ربوده شده بودند در دست نیست.
اکنون فرقه کردستیز پ ک ک با انتشار این اخبار دردناک تلاش می کند با مظلوم نمایی احساسات و هیجانات جوانان را برانگیخته ، و با به عضویت در آوردن آنان به درگیرهای خود با جبهه النصر ادامه دهند…

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *