۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت پژاک از شخصیت ها و عالمان دینی

  • ۱۵ آذر ۱۳۹۱
  • ۳۳۱ بازدید
  • ۰

گروهک سکولاریست پژاک جهت رسیدن به اهداف تروریستی و جنایتکارانه خود از هر مناسبتی بهره گرفته و با صدور بیانه،  تبلیغاتی را به نفع فرقه و علیه حکومت ها و احزاب به راه می اندازد .

فرقه سکولاریسم  پ.ک.ک و پژاک مخالفت با دینداری را از موثرترین اهداف راهبردی می داند و دینداری را برای اعضای خود ممنوع کرده اند ، چرا که می دانند دینداری مانع اصلی در گرایش جوانان به اعتقادات موهوم و منحرف رهبر خود انتصابی شان عبدالله اوجالان است.

اوجالان با این عبارت ها به دینداران و دینداری حمله می کند :

دین اسلام عامل بدبختی کردها ست

کتاب های آسمانی ترواشات ذهنی پیامبران است و یا  با عباراتی نظیر اینها افکار عمومی را نسبت به دین اسلام منحرف کرده و کلیه موازین اسلامی و الهی را زیر پا می گذارند.

اما وجود چنین شرایطی فرقه ضد دین پژاک از هر مناسبت دینی غافل نشده و بیانیه ی را صادر می کند ؛ بعنوان مثال این فرقه در عید قربان و عاشورای حسینی پیام تبریک و تسلیت منتشر کرد. اخیراً این گروهک سکولاریسم  از تظاهر و ریا کاری دست بر نداشته و در سالروز ترور امام جمعه کرمانشاه ماموستا ملا محمد ربیعی گرامی داشته و  به حمایت از شخصیت ها و عالمان دینی کرد پرداخت  و از همه مهمتر ملا محمد ربیعی  را شهید راه دین خطاب کرد ه است. حال نکته قابل توجه این است  ،پزاکی را که هیچ اعتقادی به دین اسلام ندارد چگونه سخن از دین به زبان می آورد و چگونه  او را شهید می نامند . آیا پژاک واقعاً موافق با عالمان  و افراد مقید به دین  هست پس چرا ملا سعید خوش منظر ، روحانی روستای ذلکه علیای ماکو  و یا ملا عظیم مشهور زاده را ترور کرده و به شهادت رساند .

تضادها و تناقض گویی های این فرقه ماهیت جنایتکارانه آنان را روز به روز آشکار می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین