۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حضور هیات حزب دمکرات کردستان عراق در تهران / هتاکی به روحانیت شیعی ایران در اربیل

حضور هیات حزب دمکرات کردستان عراق در تهران / هتاکی به روحانیت شیعی ایران در اربیل

  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۳۴۸ بازدید
  • ۲

این اتفاق در حالی روی می دهد که در سینماهای شهر اربیل فیلم ضد ایرانی خیابان دکتر قاسملو در آستانه پخش همگانی قرار گرفته است که جمهوری اسلامی ایران را ضد کردها و قاتل کردها معرفی می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  :هنوز چند روزی از خبر اخراج ایرانیها از اربیل به اتهام عدم جاسوسی برای سیستم امنیتی حزب دمکرات کردستان عراق نمی گذرد که یکی از رسانه های محلی در اربیل بنام شبکه بیابان با دوبله فیلم ضد ایرانی سنگسار ثریا درصدد پخش این فیلم در سطح گسترده در کردستان عراق است.داستان در مورد زنی بنام ثریا است که بخاطر مشکلاتی که برایش بوجود میاید با درخواست صیغه روحانی روستا مواجه شده و دخالت شهره آغداشلو در نقش زهرا برای جلوگیری از این مسئله، زمینه ساز پاپوش برای سنگسار کردنش می شود.
این فیلم پرداختی ضد ایرانی به جمهوری اسلامی ایران و بخصوص روحانیت دارد.
این اتفاق در حالی روی می دهد که در سینماهای شهر اربیل فیلم ضد ایرانی خیابان دکتر قاسملو در آستانه پخش همگانی قرار گرفته است که جمهوری اسلامی ایران را ضد کردها و قاتل کردها معرفی می کند.
هجمه رسانه ای و امنیتی حزب دمکرات کردستان عراق در حالی صورت می گیرد که مسئولین کشورمان در مقابل این اقدامات سکوت پیشه کرده اند.
گفتنی است که هم اکنون هیاتی از حزب دمکرات کردستان عراق در تهران بسر می برد، باشد که مسئولین کشورمان این خبر را بخوانند

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. به نام خدای شهیدان

    سلام
    از سایت زیباتون تشکر میکنم
    .در خصوص مطلب بالا باید بگم انتظار پاسخگویی به اقدام های اینگونه نرم و ضد فرهنگی؛جوابی فرهنگی هست.چرا ما نمیتونیم یا نخواستیم در عرصه فرهنگی مخصوصاً رسانه قدرت ومهارت خودمون رو نشون بدیم. فیلم سنگسار ثریا که از فیلم های درجه سه یا چهار دنیاست برای ما چرا باید به معزل تبدیل بشه…اگه شماها صداتون رساتر هست شما فریاد بزنید تا شاید مسولین ذی ربط بشنوند. چرا ترورهای گروهک هارو که فرزندان این ملت را به صورت فجیع شهید میکنن تبدیل به فیلم نمیکننوگجا موند کانیمانگا،کجاموند حمله به اچ ۳ کجا موند فیلم های غیرتی…خوب کافی است به سینماهای سطح شهرمون سرکی بکشد.عزیزان و دست اندرکاران این سایت خواهش ماها و امثال من رو که جوان هستیم از شما این است که ما را با فرهنگ نابی را که داریم آشنا کنید. چرا برونسی ها باکری ها فیلم ندارن در خور نامشون اون وقت یه فیلم با شانتاژ خبری برامون معزل بشه…..خدایا را مارو مدیون شهدا و امام شهدا قرار مده. یاعلی

  2. اصلاحیه: چرا ترورهای گروهک های معاند رو که فرزندان این ملت رو شهید میکنند به فیلم تبدیل نمیکنن.======= جسارتاً یه انتقاد مطلب کاربرهارو چک وتایید کنید بعد اجازه ثبت بدید. تا خدای نکرده مثل مطلب من غلط تایپی نداشته باشه .التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *