۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگ رسانی پژاک با دمکرات

  • ۲۴ آبان ۱۳۹۱
  • ۳۸۸ بازدید
  • ۰

آروین احمدی پور (مسئول روابط سیاسی پژاک) در مصاحبه‌یی که با روزنامه‌ی هاولاتی عراق داشته، به تندی جواب خالید عزیزی رئیس حزب دمکرات کردستان ایران را داد. چراکه چندی پیش عزیزی در مصاحبه با همین روزنامه برعلیه پژاک مطالبی را بیان داشته بود که به مزاج پژاک خوش نیامده بود. عزیزی در مصاحبه‌ی خود از این حقیقت که پژاک هیچ استقلال فکری و عملی ندارد و هرآنچه که پ‌ک‌ک بخواهد همان خواهد شد و در واقع ابزاری است در دست پ‌ک‌ک، گفته بود و همین سبب عصبانیت آروین شد و وی نیز در مصاحبه‌یی با همین روزنامه و با لحنی تند، حزب دمکرات کردستان ایران و کل اپوزسیون ایرانی را غیرفعال، ناتوان و دگماتیک خواند.آروین گفت:برخی گروه و جناح که دارای اندک نیرو و قدرت هستند؛ خواستار حفظ آن هستند و هرکدام دیگری را متهم به کُردستیزی و جیره‌خواری می‌کند. این درحالیست که خود این احزاب و گروهها نه گامی در خدمت به ملت کرد در کردستان ایران برداشته‌اند و نه توانایی آنرا دارند. این گروه و احزاب تنها بلدند حرف بزنند و هیچ توانی برای انجام کوچکترین کاری در عرصه‌های مختلف ندارند،هر چند خالد عزیزی را بعنوان مخاطب اصلی سخنان خود انتخاب کرده بود؛ اما به دلیل عصبانیت، حقیقت درونی خود مبنی بر دشمنی کل اپوزسیون ایرانی کُرد و غیرکُرد را آشکار کرد.

آروین در ادامه ی سخنان خود به این نکته اشاره کرد که اپوزسیون ایرانی در کل به ویژه احزاب کرد ایزانی فلسفه ضدیت با پژاک را سر لوحه ی کاری و زندگی روز مره ی خود قرار داده اند و این خود گواه جیر خوار بودن و ضدیت این  احزاب با ملت کرد است.

آروین در پایان  بار دیگر خالد عزیزی را در مقابل انگشت اشاره ی خود قرار داد و به این نکته اشاره کرد این گروهها تنها فکر و ذکرشان اینست که کرسی خود را محکم بچسبند مبادا بر روی زمین جایی برای آنها نماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین