۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جمال قزافی عضوء اجیر شده پژاک برای بمب گذاری

  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴
  • ۴۱۰ بازدید
  • ۰

جمال قزافی یکی از اعضای اجیر گروهک تروریستی پژاک ،که قصد داشت یک بمب ۴۰کیلویی را در یکی از شهرستان های مرزی استان آذربایجان غربی به کار بگذارد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک تا کنون بیش از ۷۰ مورد بمب گذاری در مناطق مختلفی از کشور در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.
جمال قزافی یکی از اعضای اجیر شده توسط پژاک می باشد که پس از دستگیری در خصوص بمب گذاری در یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی اظهاراتی را عنوان کرده است.
جمال قزافی اذعان می نماید که پژاک به من پیشنهاد بمب و بمب گذاری را داد و من هم قبول کردم ، وی در ادامه می افزاید لوازمی را که برای تهیه بمب نیاز بود تهیه کرده ام و بمب را در داخل فرغونی را که از جلوی درب منزلی سرقت کرده بودم جا سازی کرده ام و بنا به خواسته پژاک بایستی این بمب را در درب مسکونی شخص مورد قرار می دادم و یا در روبروی پمپ بنزین که فرد مورد نظر از آنجا تردد می کرد بکار می گذاشتم. ایشان در ادامه اظهارات خود می گوید : مقر شد صبح ساعت ۴ بمب را در مکان مورد نظر جاسازی کنم و ساعت ۷ صبح بمب را منفجر کنم ولی بدلیل اینکه همان روز به خواب رفتم و نتوانستم برنامه ی انفجار را عملی کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *