اخبار

جاسوس دمو کرات در پژاک

 سران پژاک خبر ندارند در داخل و اطراف  گروهک چه می گذرد و با این ادعا که حقوق مردم کرد را خواهیم گرفت در کوهسانها مشغول به بیکاری هستند، زمانی که کلیه اطلاعات پوچ و بی فایده ی آنها توسط افراد تسلیمی و  یا جاسوسان که در داخل پژاک هستند  فاش می شود ،می خواهند دست به چه شاهکاری بزنند ، جایی بسی تاسف دارد که حتی سایر احزاب کرد این فرقه تروریستی را قبول ندارد  اخیرآ فردی به نام اردشیر فتحی که تا سال 1377 عضو حزب دموکرات کردستان ایران بوده و برای فعالیت های مخفی به داخل ایران فرستاده شده بود در سال 1387 جذب فرقه تروریستی پژاک شده است

این عضو در واقع با برنامه ریزی به عضویت پژاک در آمده بود . یکی از اعضای پژاک طی ایمیلی به وبلاگ ضدپژاک اعلام کرده که برخی از اعضای پژاک به این فرد مشکوک شده و اعلام کرده اند که وی جاسوس دموکرات است و تاکنون اطلاعات مهمی را از داخل پژاک برای دموکرات فرستاده است اما ظاهرا هنوز پژاک باور نمی کند که اردشیر فتحی جاسوس دموکرات است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا