۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • توصیف وضعیت گروهک تروریستی پژاک از زبان عضو باسابقه و جدا شده

توصیف وضعیت گروهک تروریستی پژاک از زبان عضو باسابقه و جدا شده

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳
  • ۴۸ بازدید
  • ۰

پژاک دست بچه ها و بچه ها از سوی پدر بزرگ (جمیل باییک) از قندیل راهنمایی و هدایت میشدند. دو یا سه نفر از «ک.ج.ک» به عنوان مامور نظارت بر کنترل عملکرد پژاک حضور دارند که این امر نیز به دلیل بی اعتمادی به اعضای ایرانی و کوچک شمردن آنهاست.

در «پ.ک.ک» هیچ چیز جای خودش نیست. سنجش ارزش افراد به بله گفتن است و اعتراض وانتقاد نکردن به موضوعاتی که می بینی و البته قبول داشتن همه مسائل آنجا و فکر و ایده ای که آنها به آن معتقدند.

در درگیری های سال ۲۰۱۱ بین ایران و پژاک، پژاک دو مرتبه آتش بس اعلام کرد و تسلیم ایران شد.

در آن زمان فردی به نام حسین شهبازی با نام سازمانی عگید روژهلات که از اهالی ایلام بود، مسئول اطلاعات گروه بود و به جای گرفتن اطلاعات از طرف مقابل، به نیروهای ایرانی اطلاعات داده بود.

بعد از کشته شدن «سمکو سرهلدان» وتسلیم کردن قندیل به ایران مهره «مظلوم وریوار» بیرون رانده و تلفنش که حتی با خانواده اش هم در تماس بود از او گرفته شد.

پ.ک.ک و پژاک جای افرادی است که دیگر در جامعه جایگاهی ندارند و بیشتر اعضای آن به دلایل و نواقصی که در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و شخصیتی از آن برخوردار بودند به اجبار به عضویت پژاک درمی آیند.

این یک واقعیتی است که «پ ک ک» دچار کمبود نیروی مناسب برای مناصب فرماندهی است.

پ.ک.ک، پژاک و هر گروه کردی که ادعای کار کردن برای کردها را دارند، در واقع در حال بازی با جان و مال مردم کُرد هستند و ادعاهای آنها دروغ است.

در پ.ک.ک و پژاک چیزی بنام آزادی، دمکراسی و ضد سرمایه داری وجود نداشته و ندارد و مصداق بارزش هم در سوریه و گروه «ه س د» قابل مشاهده است.پ.ک.ک محیط انتقاد پذیری ندارد و اگر مخالفتی داشته باشید شما باید حذف شوید. در واقع این گروه تروریستی حق انتخاب را از انسان ها میگیرد و قربانیان اصلی سیاست آنها کودکان و بعد خانواده هایشان هستند.

افراد باسواد و انتقادگر جایگاهی ندارند اما بی سوادها و آنهایی که چشم پوشی می کنند در رأس قرار دارند.

پژاک شاخه ای از پ.ک.ک است و چیزی بنام اسقلال گروهی و مستقل بودن نداشته و نخواهد داشت.

در این گروه اعضای ایرانی کوچک و غیر قابل اعتماد هستند.

بنابراین، نباید مردم فریب ظاهر پ ک ک، پژاک و شاخه های آن را بخورند، اگر دقت کنید همه آنها مانند هم هستند و حتی جملات و کلمات آنها نیز کاملا شبیه به یکدیگر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *