۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ترس و وحشت گروه های معاند ضد انقلاب از توافق مرزی ایران و عراق

ترس و وحشت گروه های معاند ضد انقلاب از توافق مرزی ایران و عراق

  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۵۱۰ بازدید
  • ۱

تروریست های کومله ،دمکرات و پژاک  مدعی هستند که توافق مرزی ایران و عراق یک توافق  استراتژیکی  برای نابودی اردوگاه های  تروریست ها بوده  و نابودی پادگان اشراف سندی محکم بر اداعای آنان می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : دیپلماسی برتر جمهوری اسلامی ایران  در منطقه و بویژه با همسایگان ، احزاب و گروه های معاند نظیر کومله ،دمکرات و پژاک  را به ترس و وحشت انداخته است.
جمهوری اسلامی ایران و عراق روز چهارشنبه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق، یک توافقنامه امضا کردند که براساس آن دو کشور برای کنترل دقیق تر مرزهای طولانی دو کشور و همچنین مقابله با تحرکات احتمالی تروریستی و نیز جلوگیری از تخلفات قانونی همکاری های خود را گسترش می دهند.

این توافقنامه را سردار قاسم رضایی و سرتیپ عبدالکریم مصطفی فرماندهان مرزبانی دو کشور امضا کرده اند. ارایه کمک های متقابل از طریق امور اطلاعاتی و نظامی برای حل مشکلات تروریستی منطقه از موضوعات توافق بوده و  براساس این توافقنامه از هرگونه استفاده از خاک عراق علیه ایران چه از طریق داعش یا هر گروه تروریستی دیگری جلوگیری خواهد شد.

اکنون  احزاب کومله ،دمکرات ، پژاک  و سایر گروه های معاند از این توافق احساس خطر کرده و در رسانه های خود با تجزیه و تحلیل های این توافق را به گونه ی  توجیح و برای فریب افکار عمومی تلاش می کند.

یکی از مفاد این قرار داد “ایستادگی در برابر هرگونه فعالیت های تروریستی علیه دو کشور” بوده و با توجه به اینکه ماهیت  این احزاب تروریستی می باشد بنابراین این خطر را احساس می کنند که جمهوری اسلامی ایران با کمک نیروهای عراق اقدامات پاک سازی بر علیه تروریست را انجام دهد.

تروریست های کومله ،دمکرات و پژاک از این بیم دارند که به سرنوشت تروریست های  سازمان مجاهدین خلق دچار شوند و همان گونه پادگان اشراف تخریب شد ، اردوگاه های آنان نیز بزودی نابود شود.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. انشالله ایران روزی پدر همه ی این تروریست هارو در میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین