۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تداوم کشتار کسبکاران کُرد توسط گروهک کردستیز پژاک

تداوم کشتار کسبکاران کُرد توسط گروهک کردستیز پژاک

  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۱۸۰ بازدید
  • ۰

گروهک یاغی و چته پژاک برای اعلام موجودیت و بزرگ نمایی خود در میان ملت کرد به قتل و عام کاسبکاران و کولبران مناطق مرزی دست می زند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک ضد کرد پژاک با توجه به پروسه عقب نشینی پ.ک.ک وارد فاز جدیدی از بحران شده و در مسیز ایزوله شدن قرار گرفته و آینده خود را در تباهی می بینند. این فرقه یاغی گر با وجود چنین شرایط ساکت ننشسته و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام می دهد و سعی بر این دارد که در افکار عمومی پژاک را حزبی قهرمان و فعال در میان ملت کرد جلوه دهد.
پژاک مهمترین راهکار برای اعلام موجودیت و تشویش افکار عمومی ،قتل و عام کولبران مناطق مرزی را انتخاب کرده است ، و تداوم کشتار کولبران و کاسبکاران همچنان ادامه دارد. بنا به گزارشات رسیده پژاک روز شنبه مورخه ۲۱/۰۲/۹۲ بر اثر تیر اندازی اعضای پژاک به سوی یک کاسبکار کُرد به نام “چیا پرهیزگار” در منطقه “میرگژان” شهر پیرانشهر به قتل رساند.این فرقه یاغی و وحشی پس از اخاذی و باج گیری از کولبران کرد آنان را به قتل می رساند و از این رفتار ضد بشری خود ۲ هدف اساسی را دنبال می کند.
۱- ترس و وحشت کردهای مناطق مرزی: بیشتر کردها در قبال اخاذی و باج گیری پژاک مقاومت نشان می دهند و به خواسته های آنان تن نمی دهند ، بنابراین پژاک برای اینکه بتواند به راحتی از کردهای مناطق مرزی باج گیری و اخاذی نماید ، با به قتل رساندن کولبران کرد در مناطق مرزی ایجاد رعب و وحشت کرده تا کردهای مناطق مرزنشین تابع خواسته های آنان باشند.
۲- اعتبار زدایی ،بدبین کردن افکار عمومی نسبت به جمهوری اسلامی ایران : پژاک به محض قتل کولبران با تبلیغاتی گسترده در رسانه ها و فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران را متهم کرده تا افکار عمومی را نسبت به رژیم ایران بدبین سازد؛ اما نکته قابل توجه اینکه اعتبار زدایی پژاک نبست به ایران در مناطق مرزی و کردنشین تاثیر گذار نبوده چرا که اهالی روستاها و مناطق مرزی امکانات لازم برای دست یابی به فضای مجازی را نداشته و شرایط حاکم در مناطق مرزی ترس و وحشت کردها از پژاک می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *