۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بروز اختلافات در نشست احزاب تروریست آزادی کردستان (پاک) و پژاک،

بروز اختلافات در نشست احزاب تروریست آزادی کردستان (پاک) و پژاک،

  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۳۴۱ بازدید
  • ۰

به دعوت رهبری حزب به اصطلاح حیات آزاد کردستان! هیئتی از حزب تجزیه طلب و تروریست آزادی کردستان ایران! به سرپرستی پولاد نانوازاده عضو کمیته مرکزی و با همراهی آسو مکریانی عضو نمایندگی سوئد حزب آزادی کردستان در این جلسه داخلی شرکت داشتند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :روز شنبه مورخه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ برابر با ۵ آوریل ۲۰۱۴ میلادی، فرقه تروریستی پژاک میزبان گروهک تروریستی موسوم به حزب آزادی کردستان (پاک) جناح حسین یزدان پناه بود.

نشست فوق به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) در کتابخانه سولینتوونا شهر استکهلم کشور سوئد برگزار گردید.
خبرهای رسیده حاکی از آن است  که به دعوت رهبری حزب به اصطلاح حیات آزاد کردستان! هیئتی از حزب تجزیه طلب و تروریست آزادی کردستان ایران! به سرپرستی پولاد نانوازاده عضو کمیته مرکزی و با همراهی آسو مکریانی عضو نمایندگی سوئد حزب آزادی کردستان در این جلسه داخلی شرکت داشتند.

در نشست فوق، نمایندگی سوئد حزب آزادی کردستان از سوی آسو مکریانی عضو نمایندگی سوئد حزب تروریست آزادی کردستان از پژاکی ها خواست تا این گروهک را بعنوان یکی از احزاب اصلی و مدعی کردستان ایران به رسمیت بشناسند!

در واکنش به این درخواست، جالب توجه اینکه سران فرقه تروریستی پژاک، تنها این فرقه ده ساله! را مدعی اصلی حاکمیت خیالی در کردستان ایران! نامیدند و اعلام داشتند؛ احزابی همچون حزب آزادی کردستان، کومله، خبات، دمکرات، اتحادیه انقلابیون کردستان و… احزاب درجه سوم و غیرمردمی کردستان هستند و جایگاهی در بین مردم ندارند و تنها پژاک، به دلیل فعالیتهای مسلحانه اش در خاک کردستان ایران و آذربایجان غربی، حق حاکمیت در کردستان آینده ایران را دارد و جز خودشان، کسی را بعنوان حزب اصلی در کردستان ایران به رسمیت نمی شناسند و دیگر احزاب را بعنوان احزاب معمولی به رسمیت می شناسند.

این صحبتهای سران پژاک در سوئد،واکنش تند میهمان را در پی داشت که ساعاتی باعث اخلال در جریان نشست دو طرف شد.

پولاد نانوا زاده عضو کمیته مرکزی حزب آزادی کردستان (پاک)، در پاسخ فرقه پژاک را در اصل حزبی متکی بر پ.ک.ک و زیرشاخه پ.ک.ک معرفی کرد و گفت که پژاک در اصل اراده ای از خود ندارد و تنها اجرا کننده سیاستهای پ.ک.ک هستند.

نشست به اصطلاح دوستانه این دو فرقه تروریستی در نهایت با ناراحتی میهمان، نیمه تمام،پایان یافت.

نشستی که در حاشیه مراسم دهمین سالگرد تاسیس پژاک، برگزار شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *