۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اعتراف پژاک بر ناکامی قیام ها و فروپاشی کردستان

اعتراف پژاک بر ناکامی قیام ها و فروپاشی کردستان

  • ۳ بهمن ۱۳۹۱
  • ۳۷۳ بازدید
  • ۰

پژاک در سمینار بریتانیا به ناکامی قیام های کرد و همچنین  فروپاشی کردستان اعتراف کرد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک  سمیناری در شهر منچستر انگلیس در سالروز تاسیس  کردستان _مهاباد برگزار کرد ، با توجه به اینکه اکثر سران اروپانشین پ.ک.ک و پژاک بعلت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در حالت نرمال نمی باشند و از ترس گزاف گویی در این سمینار از یک روزنامه نگار کرد دعوت کردند که در این مراسم سخنرانی کند .

کامیل مه‌رسنه روزنامه‌نگار کرد ، خواسته یا ناخواسته در این سمینار دو سوال مطرح کرد که از برخی واقعیت ها پرده برداشت ، این روزنامه نگار کرد  اولین سوال خود را چنین طرح کرد که ،«چرا همه قیام‌های کردی به پیروزی دست نیافتند؟» طرح این سوال بدین معنا می باشد که قیام های آنان  بی اساس و بی هدف بوده ، چرا که هر قیام هدفداری پس از مدتی کوتاه به نتیجه می رسد در حالی که اکنون به گفته خودشان ۶۷ سال از شروع قیام ها گذشته و جزء در به دری و قتل و کشتار کردهای بی گناه ثمری نداشته است .

کامیل مه‌رسنه دومین سوال خود را این گونه مطرح کرد که آیا عوامل پشت پرده فروپاشی جمهوری کردستان نیروهای داخلی بودند یا خارجی ؟ طرح این سوال نشان از آن است که این روزنامه نگار کرد بدین نتیجه رسیده است که کردستان در اثر بی لیاقتی و بی کفایتی نیروهای داخلی و همچنین آلت دست بودن به کشورهای اروپایی و آمریکا سبب فروپاشی کردستان گردیده است.

اشخاص  روشنفکری در میان کردها وجود دارند و کاملاً به این نتیجه دست یافتند که سیاست ها و ایدئولوژی پ.ک.ک و پژاک جزء بدبختی و نابسامانی ملت کرد حاصلی نخواهد داشت ، ولی این افراد روشنفکر کمتر می تواند پیام های خود را به گوش ملت کرد برسانند چرا اکثر رسانه ها و فضایی تبلیغاتی در اختیار تعدادی عیاش و خوشگذران می باشد که فقط بدنبال منافع شخصی خودشان می باشند و هیچ گونه ارزشی به ملت رنج دیده کرد قائل نیستند. گاهی اوقات فرصت سخنرانی به افراد روشن فکر داده می شوند که آنان هم از ترس خشونت و وحشیگری  سخنان خود را پوشیده و با ابهام به گوش ملت کرد می رسانند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *