۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • مشارکت مردم کُرد در تامین امنیت منطقه پژاک را نگران کرد

مشارکت مردم کُرد در تامین امنیت منطقه پژاک را نگران کرد

  • ۱۸ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۶۱ بازدید
  • ۰

استخدام و جذب کُردهای ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،احزاب و اپوزسیون کُردی بویژه پژاک را به سختی نگران کرده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : امروزه بصریت و آگاهی کُردها احزاب و گروهک های کُردستیز را نگران کرده است . هم وطنان کُرد که در ۸ سال جنگ تحمیلی در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی کارنامه ی درخشانی را بجای گذاشتند، امروز با حس میهن دوست و دفاع از خاک میهن با علاقه ی مضاعف به عضویت سپاه درآمده تا ارزشهای والای انسانی خود را به رخ دشمنان انقلاب و نظام بکشند. غیرت کُردهای ایران در طول تاریخ همیشه زبان زد عام و خاص بود و در میان سایر اقوام ایرانی از کُردها بعنوان مردمانی باشرف و باغیرت یاد می شود.
حس میهنی دوست کُردها با مزاج احزاب و اپوزسیون کُردی سازگار نبوده و همیشه این افراد میهن دوست را مزدوران انقلاب اسلامی خواننده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت مناطق کُردنشین بدست اهالی بومی اقدام به جذب و استخدام افراد واجدالشرایط در سپاه کرده است .
روز دوشنبه ۱۷ تیر، فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان در مراسم معارفه فرمانده لشگر ۲۲ بیت المقدس کُردستان اظهار داشته که به منظور اشراف هرچه بیشتر در حال تدارک و تشکیل یک نیروی جدید با استفاده از نیروهای بومی در کُردستان هستیم.
سردار رجبی در ادامه ضمن اشاره به موقعیت حساس و مرزی مناطق کُردی اذعان داشت : امنیت منطقه و حفظ آن بدست نیروهای بومی از اهمیت بسزایی برخوردار است و با توجه به شناخت و اشرافیت اهالی از منطقه می تواند مانع از هجوم اشرار و دشمنان به خاک ایران شود.
استخدام و جذب کُردها در ارکان های دولتی و نظامی بر خلاف برنامه های پ ک ک و پژاک می باشد و تا کنون افرادی زیادی را به دلیا کار کردن در ارکان های دولتی و سپاه به قتل رسانند ؛بنابراین وب سایت های وابسته به پ ک ک و پژاک باردیگر نسبت به بی توجهی و بی اعتنایی کردها به عقاید و برنامه آنان عکس العمل نشان داده و با تحلیل های سخیفانه سعی دارند این موضوع را پوشش دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین