۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ادعای مضحکانه ی دوران کالکان

  • ۸ بهمن ۱۳۹۱
  • ۳۲۴ بازدید
  • ۰

دوران کالکان مدعی شد ، اردوغان لیستی از رهبران پ.ک.ک و پژاک را برای نابودی تهیه کرده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ترور سه زن در پاریس و متهم شدن عمر گونای از اعضای پ.ک.ک در این ترور وضعیت نابسامان و اختلاف میان سران گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک را هر روز متشنج تر می کند. سران پ.ک.ک و پژاک سعی بر این دارند که وضعیت گروهک را در افکار عمومی آرام نشان دهند، بنابراین سران این فرقه یکی پس از دیگری بیانیه های مشابه ی را صادر می کنند.
دوران کالکان در بیانیه اخیر خود ترکیه را متهم به ترور سه زن در پاریس کرده و مدعی شد که اردوغان لیستی از رهبران پ.ک.ک و پژاک را برای نابودی را تهیه کرده است. و همچنین در ادامه در مورد گفتگوهای انجام شده در امرالی اذعان داشت که عبدالله اوجالان در زمینه چاره‌یابی مسئله کرد جدی و مصمم است. دوران کالکان در شرایطی به صدور این بیانیه اقدام کرده است که دادستان پاریس با اسناد و تحقیقات محکمه پسندی عمر گونای را متهم اصلی ترور اعلام کرده و همچنین در خصوص مذاکره دولت ترکیه با اوجالان شخص دوران کالکان قبل از ترور پاریس از مخالفان این مذاکره بود و روند مذاکرات دولت ترکیه با اوجالان را در راستای منافع پ.ک.ک نمی دانست و درصدد منحرف کردن این جریان آشتی بود و با انتشار بیانیه ی اولین جرقه ی مخالفت این پروسه زد.
اکنون سران پ.ک.ک و پژاک با چنین ادعای های مضحکانه ی خود را مسخره عام وخاص کرده و بدون توجه و آکاهی نسبت به دنیای پیرامون خود هرچه که به زبان می آید می گویند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین