۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخاذی پژاک از خانواده فرزاد کمانگر

  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
  • ۳۵۷ بازدید
  • ۰

همگی با نام معلم تروریست فرزاد کمانگر آشنا هستیم . فردی که قصد داشت بمبی را در تهران در نمایشگاه کتاب و میدان فاطمی مقابل وزارت کشور در تهران منفجر کند اما غافل از این که ماموران امنیتی ایران از همان آغاز وی را زیر نظر داشتند. کمانگر اعدام شد . پژاک هنوز هم از اعدام وی بهره برداری تبلیغاتی می کند. در سایه این اعدام بود که کمانگر ها خانواده شهید شدند ! از سهمیه استفاده کردند و شیرزاد به سخنگویی پژاک رسید و مهرداد نیز از فرانسه پناهندگی سیاسی گرفت و اکنون در رستورانی در پاریس کار می کند.

داستان از این قرار است :

به نقل از وبلاک ضد پژاک هفته گذشته سه عضو فرقه تروریستی پژاک به کارخانه شن و ماسه حسن کمانگر از خویشاوندان فرزاد کمانگر رفته و کارگران آنجا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند . این اعضا پس از ایجاد جو رعب و وحشت حسن کمانگر را آورده و گفته اند باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان به پژاک کمک مالی کند.

حسن کمانگر نیز ضمن اعلام عدم توانایی پرداخت این مبلغ اعلام کرده وی از خویشاوندان فرزاد کمانگر است . اعضای فرقه گفته اند حال که از جبهه خودمانی هستی کمک کردن بر تو واجب است . فرقه تروریستی از حسن کمانگر خواسته مبلغ را آماده کند تا در فرصتی دیگر و بدون اعلام برای تحویل آن بیایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین