۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • آنکارا: از ژوئیه ۲۰۱۵ تاکنون ۴۹۴۹ عضو پ.ک.ک کشته شده‌اند

آنکارا: از ژوئیه ۲۰۱۵ تاکنون ۴۹۴۹ عضو پ.ک.ک کشته شده‌اند

  • ۶ خرداد ۱۳۹۵
  • ۲۵۳ بازدید
  • ۲

بنا بر اعلام منابع نظامی ترکیه، از ژوئیه سال ۲۰۱۵ تاکنون در مجموع ۴۹۴۹ شبه نظامی پ.ک.ک در جریان عملیات نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این منابع نظامی می‌گویند که در این مدت در مجموع ۲۵۸۳ شبه نظامی در عملیات ارتش ترکیه در داخل کشور کشته و ۱۰۹ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. همچنین ۷۳۱ شبه نظامی دستگیر و ۲۱۴ تن دیگر نیز خودشان را به نیروهای نظامی و امنیتی کشور تسلیم کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در مدت مشابه در مجموع ۲۳۶۶ شبه نظامی پ.ک.ک نیز در علمیات ارتش ترکیه در خارج از کشور کشته شده‌اند که بیشتر به وسیله حملات هوایی به مواضع پ.ک.ک در شمال عراق و صورت گرفته است.

طبق گفته منابع مطلع نظامی ترکیه در این مدت ۴۸۳ پرسنل نظامی و امنیتی این کشور نیز به دست نیروهای پ.ک.ک کشته و ۲۸۵۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

این درحالی است که پ.ک.ک شمار تلفات نیروهای ترکیه را بسیار بیش از اعلام رسمی دولت می‌داند و می‌گوید از آغاز دور جدید درگیری‌ها “هزاران” نیروی دولتی را از پای درآورده است. پ.ک.ک همچنین می‌گوید شمار زیادی از کشته‌ها که دولت آنها را شبه‌نظامی پ.ک.ک می‌خواند، درواقع غیر نظامیان محلی بوده‌اند.

انتهای پیام

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. کشته های ترکیه هرروز دارند تشییع می شوند!!!!اولین خبر خبرگزاری ها حتی شبکه های طرفدار اردوغان خبر کشته های ارتش و پلیس است حال چگونه توانسته اند هزاران کشته را مخفی کنند جای سوا و تبریک دارد!!!!با وجود این همه خبر نگار داخلی و خارجی که منتظر آتو گرفتن از اردوغان هستن چطور تونسته این همه مخفی کاری کنه خیلی باحاله!!!در مورد کشته های پ ک ک هم کشته های داخل شهرهای به اصطلاح خودمختار شده که معلوم است چه خبر است.هرشهری که اعلام خودمختاری می کند دوباره پس گرفته می شود.اگر رعایت امنیت ساکنان شهرها که گروگان این به اصطلاح مدافعان کردها هستند نبود نه اینقدر طول می کشید نه پلیس و ارتش این قدر کشته می دادند. در مورد کشته در عراق هم با وجود بمبهای سنگر شکن و هدایت دقیق و پهپادها و ماهواره های ترکیه و احتمالا کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا شک نکنید آمارها درست است.آمارهارو هم از طریق پهپادها و ماهواره به دست میآرند هم از طریق جاسوسها در کردستان عراق که احتمالا نفراتی در داخل دارودسته بارزانی دارند.بارزانی که با صدام همدست میشد چرا با ترکیه همکاری نکند؟؟؟؟مذهبی های اقلیم هم میتوانند مورد استفاده قرار گرفته باشند.

  2. وقتی افرادی از حلبچه عضو داعش می شوند همکاری با عوامل اطلاعاتی ترکیه در ضدیت با پ ک ک ضد دین چرا اتفاق نیفتد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین