۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • آمار جدید از قاچاقچیان کشته‌شده توسط پژاک

آمار جدید از قاچاقچیان کشته‌شده توسط پژاک

  • ۱ مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۳۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شامگاه روز پنج‌شنبه بیست و هفتم تیرماه، در منطقه‌ی «ساری چمن» که در مرز با ترکیه قرار دارد؛ یک تیم از اعضای مسلح پژاک که تحت نام گمرک به اخاذی و باجگیری در نقاط مرزی مشغول است، به گروهی از قاچاقچیان حمله کرد که در نتیجه‌ی آن چندین تن از این قاچاقچیان را با ضرب گلوله‌ی سلاح‌های کلاشینیکف کشته و زخمی کردند.

یکی از این قاچاقجیان که جوانی ۱۸ ساله بنام «علی آذین» فرزند خلیل بوده، در جا جان باخته است. گفته می‌شود این جوان که به ضرب گلوله‌ی پژاک کشته شده، از روستای بهلول از توابع شهرستان ماکو بوده است.

همچنین در ادامه‌ی این کشت و کشتار پژاک در منطقه‌ی مرزی، دو برادر دیگر به نام‌های «حسن و محمود پورمحمود»، ٢۶ ساله و ۲۲، فرزندان «عثمان» و یک تن دیگر نیز به نام «پاشا پورمحمود» ٢٣ ساله، فرزند «محمدامین» که هر سه نفر ساکن روستای «دیم قشلاق» از توابع شهرستان ماکو بودند، به شدت زخمی شده‌اند.
گفته می‌شود حسن پورمحمود به شدت زخمی شده و پزشکان وضعیت سلامتی وی را وخیم اعلام کرده‌اند. همچنین محمود و پاشا نیز که گلوله به پای ‌آنان اصابت کرده در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی می‌باشند.
در بخش تکمیلی این خبر نیز آمده که براثر شلیک گلوله‌، شمار زیادی از اسب‌های این قاچچیان تلف شده‌اند. طی یک ماه گذشته ٨ قاچاقچی در مرزهای غربی و شمال غربی کشور با شلیک مستقیم اعضای مسلح پژاک، کشته و زخمی شده‌اند.
طبق روال معمول نیز دلیل این اقدام خشونت‌آمیز و تروریستی پژاک، عدم پرداخت باج و مقاومت در مقابل خواست‌های نامعقول اعضای این فرقه بوده است. گفتنی است هروقت و هرکجا که این قاچاقچیان در مقابل خواست‌های این فرقه مقاومت می‌کنند و به آنها باج نمی‌دهند، هدف گلوله‌ی کلاشینیکف‌های آنها قرار می‌گیرند و در نتیجه یا کشته می‌شوند و یا نیمه جان و زخمی به یکی از مراکز درمانی منتقل می‌شوند، البته اگر بتوان جسم نیمه‌جان آنها را از زیر دست پژاکی‌ها بیرون کشید. در پایان نیز حیوانات زبان بسته را هدف قرار می‌دهند و از پای درمی‌آورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *