۲ دی ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • گروهک تروریستی پژاک؛ از آزادی جنسی تا مزدوری غرب وهمزاد پنداری با صهیونیست ها

گروهک تروریستی پژاک؛ از آزادی جنسی تا مزدوری غرب وهمزاد پنداری با صهیونیست ها

  • ۳ مرداد ۱۳۹۴
  • ۵۱۹ بازدید
  • ۱

تفکرات گروهک پ ک ک و پژاک که از افکار و اندیشه های سرکرده آن (عبدالله اوجالان) ناشی است با شاخه ها و جهت گیری ها و نگاه تحلیلی خاص به تاریخ و آنچه در آینده واقع خواهد شد ، ترسیم کننده واقعیتی تلخ در آینده خاورمیانه می باشد .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : واقعیت موجود حکایت از این دارد که ثقل پان کردی افراطی در ایران به گروه موسوم به پژاک بر می گردد که اغلب در کردستان فعالیت دارند و ارتباط هایی نیز با کردهای عراق و ترکیه دارند.
در حال حاضر آنچه به عنوان پان کردسیم در ایران مطرح است و هرازگاهی بحث درگیری های مرزی می شود و مزاحمت ها و مرارت هایی را برای مردم مسلمان کرد و نیرو های نظامی و مردم کرد بوجود می آورند ،‌در همین گروه موسوم به کومله خلاصه می شود که مرکز و عمده ی فعالیت آنان در کردستان عراق و مناطق هم مرز با عراق و مناطق همجوار است ، که ریشه و پایگاه این گروه به کمونیسم با ایده مارکسیستی و تجزیه مناطق کرد نشین به رهبری عبدالله اوجالان برمی گردد.

ارتباطات بین گروهکهای تروریست کومله و دمکرات ایران با نیروهای پ. ک.ک به سال های اول انقلاب و سال های دفاع مقدس بر می گردد،که در مرز های ایران و ترکیه و در منطقه ارومیه با تبادل اطلاعات و مهمات انجام می گرفت.

گروهک تروریستی پژاک اگرچه از حمایت دول غربی و آمریکا و داشتن پایگاه در این کشورها برخوردار بود ، اما به دنبال بهبود روابط ترکیه و اتحادیه اروپا باز همین حرکت افراطی هم قربانی نظامات بین المللی شد و از حمایت گسترده اروپا محروم شد ، که در نهایت در پی تشکیل مثلث اروپا، ترکیه و اسرائیل ، عبدالله اوجالان،که زمان نه چندان دوری در دامن اسرائیل و اروپا بود ، با همکاری همین دولت ها شکل گرفت.

باز خوانی مبحث تاریخچه ننگین گروهک های تروریستی و اپوزسیون کُردی از حوصله این نوشتار خارج است ،‌اما بدلیل اینکه امروزه پژاک در ایران بشدت تحت نفوذ آمریکا و اسرائیل قرار داشته و دارد ، به این مختصر اکتفا می کنیم و به بررسی بیشتری از گروه پژاک به عنوان مدعیان فعلی پان کردی در ایران می پردازیم.

گروهک ضد کُرد پژاک؛ مدعیان جدید پان کردی در ایران
گروهک تروریستی پژاک یکی از اقدامات و مداخلات عینی غرب خصوصا آمریکا برای گسست قومیتی در ایران است که به الحمداله با هوشیاری مردم فهیم کرد ایران و هوشمندی نیرو های امنیتی و مسئولان نظام تا کنون علی رغم زحمت های فراوان ،‌طرفی نبسته است . ( به نظر می رسد بعد از انقلاب در ایران ،‌عوامل خارجی تلاش نموده اند ،با ایجاد شکاف قومیتی ،‌کشور را با بحران هویتی روبرو ساخته و ازاین طریق اقتدار نظام را که در تناقص با اهداف هژمونیک آمریکاست ، با مشکل روبرو سازد ،در این خصوص یک پیمایش تاریخی نشان می دهد که بیشترین دخالت آمریکا و غرب در بعد از انقلاب برای واگرایی در ایران ،‌مناطق کرد نشین بوده است که تلاش و فعالیت های گروهک هایی چون حزب دمکرات ،‌کومله ،‌چریک های فدایی خلق ،‌در دهه ۶۰ و گروهک پژاک در سال های اخیر از جمله تلاش آنها بوده است ).
از-آزادی-جنسی-تا-مزدوری-غرب-وهمزاد-پنداری-با-صهیونیست-ها.از آزادی جنسی تا مزدوری غرب وهمزاد پنداری با صهیونیست ها” از-آزادی-جنسی-تا-مزدوری-غرب-وهمزاد-پنداری-با-صهیونیست-ها
حضور سران گروهک پژاک به طور آزادانه در کشورهای اروپایی مبین این واقعیت است و ازطرف دیگر تاکنون در ادعاهای آمریکا علیه تروریست ، از این گروهک تروریستی که مرتکب جنایات عدیده ای در مناطق کردنشین ایران شده اند نیز نامی برده نشده است .
برخی محرومیت ها در مناطق کردنشین ایران،سبب شد عده ای فریب تبلیغات گروهک تروریستی کومله را بخورند و به آن بپیوندند. و این گروه موضوعاتی را تحت عنوان مسئله کرد در چارچوب تحولات دمکراتیک ایران ، تلاش برای آزادی تمام اقشار جامعه ، ایجاد رابطه آزادانه بین خلق های ایرانی را از اهداف خود اعلام نموده است.

اعتقادات و مشی گروهک پژاک:
۱ـ نفی نظام خانواده مبتنی بر شوهر و زن . ۲ـ اعتقاد به اشتراک جنسی در جامعه (بی بند باری جنسی) ۳ـ نفی سنت ها و آدابی که اخلاق جنسی را تایید می کند. ۴ـ نفی قیود خانواده از زن و جامعه مبتنی بر زن سالاری . ۵ـ نفی اخلاق و نسبی شمردن آن در رفتارهای خانوادگی . ۶- کومله معتقد است اخلاق زائیده توهم و تصورات ناشی از دین گرایی و تقید به خانواده می باشد . که لازم است به طور کامل از صحنه تاثیرگذاری اجتماعی حذف گردد.

پژاک و صهیونیسم :
۱ ـ گروهکپژاک معتقد است قرابت و نزدیکی خاصی بین برگزیدگان فرزندان بنی اسرائیل و کرد وجود دارد. ۲ ـ پژاک معتقد است کرد نژاد برگزیده و همراه کرد صهیونیزم و فرزندان بنی اسرائیل می باشد. ۳ ـگروهک پژاک معتقد است کرد دارای قابلیت های مشترک بین فرزندان یهود و کرد می باشد. ۴ ـ پژاک با همانند سازی ایدئولوژی صهیونیزم نقشی مانند یهود برای کرد قایل می باشد. ۵ ـ تفکر پژاک نشانه های روشنی از تاثیر پذیری از تئوری سین های یهود دارد. ۶ ـ تفکر پژاک محصول فلسفه فکری مبتنی بر بینش صهیونیزم می باشد. ۷ ـ تفکر پژاک مبتنی بر جایگزینی نژاد کرد به جای یهود می باشد. ۸ ـ کومله معتقد است آنچه که تاکنون ماموریت صهیونیزم بوده باید به کرد واگذار شود. ۹ ـپژاک معتقد است باید پیوند مشترک بین حکومت شمال عراق و اسرائیل ایجاد شود. ۱۰- در تفکرات پژاک،نوعی قرابت و همسانی بین تفکر صهیونیزم و کرد گرایی مبتنی بر برگزیده بودن این دو نسل و آینده ساز بودن آن و رسالت تاریخی اینها و قرابت سر نوشت مشترک آنها می باشد.

پژاک و دین :
۱- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص مظهر عقب ماندگی خاورمیانه می باشد. ۲- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل نظام طبقاتی می باشد. ۳- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص افیون جامعه می باشد. ۴- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل ایست تمدنی می باشد. ۵- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل دیکتاتوری و توجیه کننده وضعیت موجود می باشد. ۶- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص عامل بردگی زن می باشد. ۷- دین به طور عام و اسلام به صورت خاص تخیل اقتدار متمرکز و توجیه گر ظلم و اجحاف اجتماعی می باشد. ۸- در یک دید کلی دین به طور عام و اسلام به طور خاص را عامل عقب ماندگی و عدم تحول در مشرق زمین و به ویژه در ایران و خاورمیانه می دانند و اعتقاد دارند به منظور رسیدن به هدف مطلوب باید تمام مظاهر دین و حاکمیت های مبتنی بر دین از عرصه فردی و اجتماعی حذف گردد.

نتیجه
تفکرات گروهک پژاک که از افکار و اندیشه های رهبر خود انتصابی فرقه پ ک ک (عبدالله اوجالان) ناشی است با شاخه ها و جهت گیری ها و نگاه تحلیلی خاص به تاریخ و آنچه در آینده واقع خواهد شد ، ترسیم کننده واقعیتی تلخ در آینده خاورمیانه می باشد .

بدین مفهوم که با تکیه بر قرابت و نزدیکی نژادی با صهیونیزم و ترسیم سر نوشت مشترک با قوم یهود و اعتقاد به برتری قوم کرد حتی نسبت به قوم یهود نوعی نژاد پرستی پان کردیسم را دنبال می کند که ضمن نفی اصول ثابت و پایه دار نظام اجتماعی در سطح خاورمیانه ازجمله دین به طور عام ، اسلام به طور خاص و شیعه به طور اخص ، ملیت و غیرت ملی ، نفی نظام خانواده و ترویج نوعی بی بند وباری جنسی به نام دفاع از حقوق زن در صدد است با توجه به تحولات خاورمیانه به اهداف شیطانی خود تحت پوشش دفاع از مردم کرد دست یابد ..

گروهک پژاک دارای دو مشکل مهم در اساسنامه خود است:
در اساسنامه پژاک این عبارت آمده است: «آزادیخواهی جنسیتی به باور گردانندگان اصلی حزب نباید هیچ محدودیتی بین دو جنس زن و مرد در این تشکیلات و در جامعه ایده آل آنها وجود داشته باشد.اگر کسی کوچکترین آشنایی با قرآن داشته باشد می داند که یکی از دستورات مهم قران ممنوعیت اختلاط زن و مرد و لزوم رعایت حجاب است. گروهک پژاک عملا به این دستور صریح اسلام بی اعتناست و از این روست که کردهای مسلمان معتقد (همانند گروه پیشمرگان کرد مسلمان) حاضر به همکاری با این گروه نمی شوند و اعضای پژاک را غیرمسلمان می نامند.
در اساسنامه پژاک این عبارت آمده است: «کنفدرالیسم دمکراتیک خلق کرد یکی از برنامه هایی که از سوی اسرائیل و آمریکا در منطقه خاورمیانه به شدت تبلیغ می شود قومیت گرایی است. پان ترکیسم (ترک گرایی), پان عربیسم, پان کردیسم, پان ترکمنیسم, پان بلوچیسم و … یکی از مهمترین علل موفقیت و پیشرفت مسلمان در قرن های گذشته اتحاد آنها بوده است.
برای مسلمانان قومیت اهمیتی نداشت آنچه مهم بود مسلمان بودن بود.
کرد و فارس و ترک و لر و بلوچ و عرب و ترکمن و … همه و همه در منطقه خاورمیانه و قفقاز در کنار یکدیگر با اتحاد زندگی می کردند..استعمار انگلیس پس از متلاشی کردن حکومت عثمانی کوشید تا با ایجاد تفرقه در میان مسلمانان آنان را از پیشرفت بازدارد و همواره آنها را به درگیری بین خود مشغول کند.
مهمترین برنامه آنها ایجاد اختلاف قومی (کرد, فارس, عرب و …) و نیز اختلاف مذهبی (شافعی, حنفی, حنبلی, مالکی, شیعه و …) بود.
انگلستان و پس از آن آمریکا کوشیدند،تا با تحریک احساسات قومگرایانه اقوام مختلف در خاورمیانه و ایجاد درگیری همیشگی, مسلمانان را از تلاش برای ایجاد آرمانشهر و تمدن پرشکوه اسلامی بازدارند و همواره انان را تحت استعمار و استثمار خود قرار دهند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. نویسنده این مقاله واقعا” انسان دانا و لایقی است ، ماباید خوشحال باشیم که در کشور عزیزمان ایران اینچنین فرزندان فهریخته ائی داریم ، کسانی که نمیدانند و نمیتوانند رنگ سیاه و زرد را از هم جدا کنند ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *