۱ مهر ۱۴۰۳

هوادار ۱۴ ساله پ.ک.ک کشته شد

  • ۱۷ دی ۱۳۹۳
  • ۱۹۶ بازدید
  • ۰

درگیری شدید پلیس ترکیه و هواداران پ.ک.ک در شهر جزیره به کشته شدن یک نوجوان ۱۴ ساله به دست پلیس منجر شد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  به نقل از CNNturk، پلیس ترکیه که برای پرکردن خندق های محله های مختلف شهر جزیره قصد ورود به این مناطق را داشت با ممانعت اعضای جنبش جوانان میهن پرست و انقلابی(YDG-H) روبرو شد و پیامد این اتفاق، درگیری شدید پلیس و نیروهای YDG-H بود.

امروز ۶ ژانویه در ساعات ۱۸:۰۰ به وقت محلی ترکیه، ماشین های شهرداری همراه با اکیپ های پلیس برای پر کردن خندق های کنده شده توسط افرادYDG-H به محله های شهر جزیره اعزام شده بودند که با مخالفت بخشی از مردم روبه رو شدند. پس از آن که پلیس برای متفرق کردن مردم اقدام به پرتاب گازهای ضد شورش کرد، درگیری بین پلیس و هواداران پ.ک.ک شروع شد.

در این درگیری “امید کرد” ۱۴ ساله با برخورد مستقیم گلوله پلیس ترکیه به قلبش در محل حادثه جان داد. علاوه بر این یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده که به بیمارستان دولتی شهر جزیره منتقل شده است. بعد از این حادثه شهردار جزیره، “لیلا امرت” از حزب مناطق دموکراتیک و اعضای حزب دموکراتیک خلق ها در جلوی بیمارستان حاضر شده اند. در اطراف بیمارستان و در مناطق مختلف شهر نیروهای امنیتی زیادی موضع گیری کرده اند و فضای شهر جزیره متشنج گزارش شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *