۱۶ تیر ۱۴۰۳

داعش خون کُردها را مباح اعلام کرد

  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۵۳ بازدید
  • ۰

داعش در سوریه در فتوای جدیدی ریختن خون کُردها را مباح کرد و آنها را مرتد و صهیونیست خواند.

دادگاه شرع دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش) فتوایی در ۵ بند برای اعضای خود در منطقه الحسکه سوریه که این گروه آنرا ایالت « البرکه» می نامد، صادر کرده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از پایگاه خبری «خندان» در مقدمه این فتوا چنین آمده است: به همه تیپ ها و گردانهای در حال جنگ با دشمنان خدا در دولت اسلامی در عراق و شام اعلام می کنیم که اکنون مسلمانان به تلاشهای شما برای برافراشتن پرچم اسلام بر فراز ولایت البرکه(الحسکه سابق ) و آزاد کردن آنها از دست رژیم و نیروهای الشبیحه وابسته به ارتش و نیروهای سوریه و نوادگان یهودیان وابسته به حزب کارگران کردستان و کردهای صهیونیست و صلیبی ها و مسیحیان نیاز دارند.

براساس فتوای دادگاه شرعی داعش همه اشیاء به غنیمت گرفته شده متعلق به اعضای داعش است.

در بخشی از این فتوی آمده است:«خداوند شراب و قمار و هر چیز پلیدی را برای شما حرام کرده و درحق نیروهای شبیحه در نظام سوریه و کردهای مرتد و نوادگان یهودیان و نصارا و همه کفار، حد را جایز دانسته است.»

در پایان این فتوا افزوده آمده است: «از همه جهادگران داعش خواسته می شود از نخستین لحظه آغاز حمله به شهر قامشلو و روستاهای آن می توانند به اقدامات زیر دست بزنند.»

– آتش زدن و ویران کردن همه خانه ها و اماکن لهو از جمله رستورانها و محل های رقص و عربده کشی و روسپیگری و اماکن شرابخواری و قمار.

– آتش زدن همه اماکن فروش وسایل منکرات و شراب و دود و دم و هرچیزی که انسانها را از یاد خدا باز می دارد. – تصرف کامل بازارهای طلا و جواهر و برداشتن هرگونه طلا و نقره برای خود به عنوان پاداش از جانب خدا.

– تصرف انبارهای غذا و پوشاک و گذاشتن این عنایم در اختیار برادرانی که درمیدانهای جهاد مستقر هستند.

– خالی کردن شهر از وجود کافران صلیبی و تملک زنان این شهر و بریدن سر مردان و دست زدن به چنین اقداماتی علیه کُردهای مرتد و نوادگان دجالها و جادوگران و عبادت کنندگان قبور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *