۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • استاندار آذربایجانغربی : اخذ مجوز پخش ماهواره ای شبکه مهاباد در دستور کار قرار دارد

استاندار آذربایجانغربی : اخذ مجوز پخش ماهواره ای شبکه مهاباد در دستور کار قرار دارد

  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
  • ۴۱۴ بازدید
  • ۰
ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از در دستور کار قرار گرفتن اخذ مجوز پخش ماهواره ای شبکه مهاباد خبر داد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : «قربانعلی سعادت» روز پنج شنبه (۲۰ فروردین) در دیدار با مدیران و معاونین صداوسیمای مرکز مهاباد که جزئیات آن را روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی منتشر کرد، اظهار داشت: که پس از اخذ موافقت های لازم، هزینه های خرید تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین خواهیم کرد.
وی صدا و سیمای مرکز مهاباد را از رسانه های تاثیرگذار و نقش آفرین در منطقه برشمرد و افزود: صداوسیمای مهاباد عملکرد خوبی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت در منطقه داشته  و در عرصه نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی نیز گام های خوبی را برداشته است اما این اقدامات کافی نیست و لازم است بیش از پیش توسعه و تقویت یابد.
استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، ارتقای کیفی و محتوایی برنامه ها، ساختن برنامه های فراگیر و اثربخش و توجه به هویت و ارزش ها در برنامه سازی از مهمترین مواردی است که مدیران و مسئولان صدا و سیمای مرکز استان و همچنین مرکز مهاباد باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
سعادت همچنین بر لزوم تقویت تعامل و ارتباط مسئولان و مدیران استان با صدا و سیما تاکید کرد و افزود: ارتباط دوسویه و ارتقای سطح تعامل مدیران و مسئولان با رسانه های فراگیری مثل صدا و سیما، نقش موثری در شناخت و درک صحیح نیازها و مطالبات مردم دارد و بی تردید در تصمیم گیری ها برای رفع مسائل و مشکلات، موثر خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: در پایان سال ۹۴، دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار خواهد شد که در این میان، ‌دولت و رسانه ها بویژه صدا و سیما باید در جهت زمینه سازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات برنامه ریزی و تلاش کنند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستاوردهایی که امروز در حوزه فناوری های هسته ای بدست آمده، حاصل تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی دانشمندان جوان و  همچنین خون پاک شهدای هسته ای و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
سعادت افزود: مذاکرات هسته ای اخیر نیز که در لوزان سوئیس برگزار شد نشان داد که ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل زورگویی هایی سلطه گران تسلیم نمی شود و مقامات غربی نیز خودشان به صلح آمیز بودن فناوری های هسته ای و ایستادگی و مقاومت مردم ایران اعتراف کردند.
«بهرام قوی بنیه» مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار آذربایجان غربی در جهت توسعه و تقویت این مجموعه گفت: صدا و سیمای مرکز مهاباد، سنگر مستحکم رسانه ای نظام جمهوری اسلامی در منطقه است و با قابلیت های بالایی که دارد در جهت معرفی و انعکاس دستاوردهای نظام در این منطقه تلاش می‌کند.
وی با ارائه گزارشی از موفقیت ها و تولیدات مرکز مهاباد در سال گذشته نیز گفت: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در سال ۹۳ از مردم مهاباد، میزان مخاطبان این مرکز ۷۲٫۵ درصد بوده و همچنین رضایتمندی نزدیک به ۹۰ درصدی از برنامه های مرکز وجود داشته است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد افزود: همچنین با نصب و راه اندازی فرستنده تلویزیونی در کوه سلطان، بیش از ۳۰ روستای حومه مهاباد با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش سیمای مرکز مهاباد قرار گرفتند و با استفاده از این فرستنده مردم این منطقه از شبکه مهاباد وآذربایجان غربی و ۲۰ شبکه تلویزیونی به صورت دیجیتال بهره مند شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین