۳۱ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جنگ رسانه ی بارزانی و پژاک /رئیس پژاک خاندان بارزانی را عصیانگر خواند

جنگ رسانه ی بارزانی و پژاک /رئیس پژاک خاندان بارزانی را عصیانگر خواند

  • ۹ دی ۱۳۹۴
  • ۳۴۵ بازدید
  • ۰

فضای مجازی و رسانه ها تبدیل به میدان جنگ ودرگیری میان مسعود بارزانی و پ ک ک و پژاک شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عبدالرحمن حاجی احمدی در مصاحبه با فرات نیوز با تشویش اذهان عمومی از مردم کُرد خواست در حمایت از پ ک ک به پاخیزند . حاجی احمدی ضمن محکوم نمودن دولت اردوغان ، خاندان مسعود بارزانی را عصیانگر و خائن نامید.
حاجی احمدی در مورد مواضع حزب دموکرات کردستان عراق و همکاری آن با حزب آ.ک.پ ترکیه, انتقاداتی شدید وارد کرد و گفت:«در دوران حاکمیت پدر بارزانی من یک جوان بودم و مبارزه می‌کردم. آن حزب را بخوبی می شناسم. همه در مورد آن دوران از عنوان انقلاب استفاده می‌کنند, اما این درست نیست. آنچه آنها کردند, انقلاب نبود تنها یک عصیان بود. در طول تاریخ کردستان تنها یک انقلاب واقعی صورت گرفته, آن هم مناطق کردنشین سوریه است که بانی آن هم پ.ک.ک است. نه جنبش شیخ‌سعید و نه سید رضا , هیچکدام نتوانستند انقلاب کنند. همه آنها نوعی عصیان بودند».
حاجی احمدی در مورد گفتگوها بر سر پرچم در برخی ارگان‌های رسانه‌ای کردستان عراق , گفت:«می‌گویند قاضی محمد آن پرچم را تحویل ملامصطفی بارزانی داده و از او خواسته که از آن دفاع کند. اما اینطور نیست. این یک دروغ بزرگ است. ادعا می‌کنند که «علی قاضی» فرزند «قاضی محمد» آن پرچم را به نچیروان بارزانی سپرده و به او گفته که «امانت پدرم من است, حفظش کند» . من در این مورد مستقیما با علی قاضی گفتگو کردم. ایشان به من گفتند«من هم نمی‌دانیم,این یک سناریو است». بله, حقیقتا هم یک سناریو و بازی است. گفتگوهایی است که عامدانه طرح ریزی شده است. زیرا این پرچم هیچ ارتباطی با پرچم قاضی محمد ندارد. پرچم قیام خویبون هم جداست. آن پرچم صرفا پرچم خانواده بارزانی است. میان احزاب ی.ن.ک و دموکرات بر سر این پرچم اختلافاتی روی داده است, اما آقای مام‌جلال برای رفع اختلافات خود با مسعود بارزانی و پذیرش پست ریاست‌جمهوری عراق وجود آن پرچم را پذیرفت. امروزه هم می‌خواهند با توسل به زور این پرچم را بعنوان پرچم کردها تحمیل کنند, اما مردم کرد آن را قبول نمی‌کند. این پرچم, پرچم خاندان بارزانی است».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *