۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرگذشت دختری به نام بتول که عناصر پ.ک.ک او را در خواب کشتند

  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
  • ۵۴۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک دختری به نام “بتول “را در خواب کشتند و بعد از چند سال اعلام کردند که به اصطلاح “شهید” شده است.

یک عضو گروه تروریستی پ.ک. بنام “بتول “که ۱۳ ساله بود میخواست به آغوش خانواه برگرد اما از طرف گروهک پ ک ک به همراه سه رفیقش در غاری در موقع خواب با منفجرکردن نارنجک دستی کشته شدند. و بعد از سالها گروهک پ ک ک برای سرپوش گذاشتن روی این جنایت این چهار نفر را اصطلاحا بعنوان شهید اعلام کرد.

بتول ۱۳ساله بود و به بهانه شعارهای دروغین گروه و با وعده آزادی برای زنان و رهایی زنان از بردگی غافل گیر شد وگروه وی را به منطقه سیرت در شهرستان اروح جذب کرد.

و بعدا وی را به منطقه کوهستانی “چراو”  در دره “بستا “بردند و در انجا اموزشهای استفاده از اسلحه و استفاده از جلیقه انتحاری برای عملیات های انتحاری به او دادند و بعد از اتمام  دوره اموزشی کوتاه مدت وی را به منطقه کوهستانی دیاربکر فرستادند.

وقتی که بتول شاهد زندگی در غارهای وحشتناک پ.ک.ک شد دریافت که همه کادرها از ترس مرگ نمی توانند پا به بیرون بگذارند و خودش هم مبهوت شد.

و تازه فهمید که چیزهایی که قبلا به او گفته شده بود با واقعیت زندگی در پ.ک.ک زمین تا آسمان تفاوت دارد. و واقعیت های موجود با گفته های سران دروغگوی پ.ک.ک در تضاد بودند.به همین خاطر تصمیم گرفت که برگرد و از گروه جدا شود و با ساده لوحی این فکر و برنامه خود را با فرمانده اش در میان گذاشت.

فرمانده گروهک وی را به مکانی که دختران بیشتری در انجا بودند که در یک غار زندگی می کردند برد و در انجا از او خواستند که فکر جدا شدن از گروه را از ذهنش پاک کند و به همین علت وی را دوباره در برنامه اموزشی ایدئولوژیک قرار دادند وبعد از مدتی “بتول” برای جدا شدن از گروه

در تصمیمش اصرار داشت و قانع نشد برای ماندن در گروه دلیلی نیافت و به همین علت مدیریت گروهک تصمیمی گرفتند که وی را به شیوه ای مرموز به قتل برسانند که دیگر کادرها نیز نفهمند.

از طرف دیگر سران گروه برای اینکه او را سر کار بگذارند به او گفتند “باشه ما شما را به پیش خانواده ات می فرستیم” اما کمی صبر کن  زیرا عملیاتهای گسترده دشمن هست و بعد از تمام شدن عملیاتها شما را می فرستیم.

و”بتول” هم با امید اینکه به پیش خانواده اش برخواهد گشت در فکرش خیال می کرد .چهره اش همیشه خندان بود و لحظه شماری می کرد.

وسرانجام زمانی که بتول به همراه سه رفیقش در غار ویژه که برایشان مشخص شده بود به خواب فرو می روند دو نفر ازفرماندهان گروه ضامن نارنجک “بتول “را خارج می کنند و بعد از چند ثانیه نارنجک منفجر می شود وبتول به همراه سه رفیق خود کشته می شوند.

و گروه بعد از ۵ سال در یک اعلامیه اعلام کرد که در یک حادثه ناگوار به اصطلاح (چهار رفیق زن شهید شده است) و به خانواده شان نیز تسلیت گفت.

از این قبیل جنایات در کارنامه گروه های تروریستی به ویژه پ.ک.ک و پژاک به وفور یافت می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *