۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهادت بسیجی کُرد در نبرد با تروریست های پژاک

  • ۲۹ دی ۱۳۹۴
  • ۶۴۵ بازدید
  • ۸

شهید تیرچنگ خوشبختی از کردهای غیور و بسیجی ولایتمداری است که در دفاع از خاک مهین توسط گروهک تروریستی پژاک به قتل رسید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بیشترین قربانیانی که توسط گروهک تروریستی پژاک به قتل رسیده اند، خانواده های کردهای طرفدار نظام و ولایت می باشند . اکثر کردهای مناطق مرزنشین برای ایجاد امنیت و آرامش و ثبات اقتصادی در مناطق روستایی و مرزی کردنشین با عضویت در بسیج و سپاه به مقابله با تجاوزات پژاک برخاسته اند و از اولین داوطلبان جنگ با گروهک تروریستی پژاک هستند، این سطح اگاهی و بصریت ملت کرد ضربه ی مهلک بر پیکر پژاک بوده بنابراین پژاک همیشه تلاش می کرد که این کردهای با غیرت و فهیم را از صحنه حذف نماید تا به راحتی بتواند سیاست های شوم و ضد بشری خود را به اجرا در آورد، پژاک نه تنها خود آنان بلکه خانواده هایشان را همیشه تهدید به مرگ می کرد و در نهایت با ایجاد فرصتی به شکل فجیع و غیر انسانی به قتل می رساند. از جمله دلیر مردانی که همیشه در طرفداری از حق در صحنه ها حاضر بود می توان بسیجی شهید تیرچنگ خوشبختی را نام برد که خون خود را فدایی این مرز وبوم کرد.
گزارشکر انجمن بی تاوان آذربایجان غربی در مصاحبه با پسر این شهید بزرگوار شرح حال زندگانی وی را به سمع و نظر خوانندگان محترم وب سایت می رساند.
پدرم شهید تیرچنگ خوشبختی در سال ۱۳۴۱ در خانواده ی مذهبی در شهرستان ارومیه منطقه سرو از توابع استان آذربایجان غربی دیده یه جهان گشود و بعد از اتمام دوره متوسطه سپاه پاسداران را بر دانشگاه ترجیح داده و از اوایل انقلاب اسلامی و تا لحظه شهادت در دفاع از ناموس و خاک ایران در عضویت سپاه و بسیج بود؛ وی علاوه بر اینکه در بسیج سپاه عضویت داشتند در سال ۱۳۶۹ در پیشمرگان مسلمان کرد عضویت یافته اند و در امر مبارزه با عناصر ضد انقلاب و جهاد در راه خدا با دشمنان و ابسته به غرب و شرق در منطقه خونرگ کردستان حضور داشتند، پدرم اخلاق خوب و مهربانی داشتند و همیشه خنده بر روی لب هایشان بود، پدرم براین باور بود که خدمت به ولایت و نظام از تکالیف الهی و شرعی هر مسلمان می باشد.
پدرم در ۲۱/۰۲/۱۳۸۸ بالاخره به آروزی دیرینه خود دست یافت و در دفاع از میهن خود به شهادت رسید، وی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک بعد از ۱۴ روز جنگ مسلحانه در مناطق مرزی اربیلان ساعت ۱۲ ظهر ۲۱/۰۲/۸۸ در اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پدرم انسانی وارسته و با تعصب نسبت به خاک و میهن بود و دفاع از نظام و میهن اسلامی را در اولویت زندگی اش قرار داده بود و من در دفاع از خون پدرم در مسیری قدم بر خواهم داشت که پدر شهید قدم برمی داشت.

قبلی «
بعدی »

۸ دیدگاه ها

  1. درود بر شرفش

  2. تو چه میفهمی شرف چیه شرف اونه تو خاک خودت باشی وبیگانگان همه چیزو دردست داشته باشن این معنای شرف ازدیدشماس تاحالا پرسیدی چرا تو اذربایجان غربی همه چی دست ترکهاس درحالی که کردهاش بیشترن!!!!!

  3. هر بژی اوانگه را ایران و وطنیان گیان خویان دانه. خدا روح ای شهیدیشه شاد بکید

  4. درود بر شرفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *