۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ ک ک دفاتر احزاب اقلیم کردستان عراق را به آتش کشید

پ ک ک دفاتر احزاب اقلیم کردستان عراق را به آتش کشید

  • ۲۹ آذر ۱۳۹۶
  • ۳۵۱ بازدید
  • ۰

در ادامه خشونت و نا آرامی های اقلیم کردستان، سازمان تروریستی پ ک ک دفاتر چهار حزب حزب دمکرات، جنبش تغییر، اتحاد اسلامی و جماعت اسلامی در شهر کویه اقلیم کردستان به آتش کشیده شد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از رسانه های اقلیم کردستان، نابسمانی و قیام های مردمی در مناطق کردنشین  زمینه رشد و جولان سازمان پ ک ک را فراهم می نماید ،پ ک ک در سال های گذشته از اوضاع نابسمان شمال سوریه بهره برد و توانست خود را در جوامع بین الملی مطرح نماید.

سازمان تروریستی پ ک ک جریان فکری اوجالان را برتر از سایر جریان های کُردی خوانده و پ ک ک را نماینده ی قانونی کردها در خاورمیانه می داند و سایر احزاب را ناکارآمد و واپسگر قلمداد می کند. جنگ رسانه ی پ ک ک با سایر احزاب ماهیت این گروه تروریستی را کاملا برای همگان فاش ساخته است.

تظاهرات و نا آرامی های شهرهای اقلیم از دیروز دوشنبه آغاز شده و امروز نیز در شهرهای سلیمانیه حلبچه، کفری، پنجوین، رانیه و چند شهر دیگر ادامه داشته و در جریان این خشونت ها فرمانداری کویه نیز به آتش کشیده شد.

سایت رسمی حزب دمکرات نیز اعلام کرده که دفاتر این حزب در شهرهای کویه  و تقتق بە آتش کشیده شده و هفت تن از پیشمرگ ها و اعضای حزب در این شهرها مجروح شده اند.

سرهنگ شورش کاکه فرمانده پلیس شهر کویه از توابع استان اربیل اقلیم کردستان در گفتگو با شبکه تلویزیونی روداو گفت که امروز سەشنبه ۲۸ آذر/۱۹ دسامبر، تظاهرکنندگان در این شهر به دفاتر حزب دمکرات، جنبش تغییر، اتحاد اسلامی و جماعت اسلامی حمله کرده و این ساختمان ها را به آتش کشیدند.

وی افزود که تظاهرکنندگان سعی در آتش زدن  دفتر اتحادیه میهنی نیز داشته اند، اما نیروهای پلیس مانع آنان شده اند و اکنون فقط این دفتر، از این خشونت ها در امان مانده است.

تروریست‌های پ.ک.ک همچنین  دفاتر جبهه تورکمانی عراق و رادیو تورکمان، در شهر کیفری استان سلیمانیه به آتش را کشیدند.

اکنون اوضاع نابسمان اقلیم کردستان کاملا همسو با اهداف پ ک ک بوده و  پس از شکست سنگین همه پرسی استقلال کردستان پ ک ک در تلاش بود تا با بوجود آمدن قیام های مردمی برنامه های خود را اجرای نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *