۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عضوء سابق پژاک:بی ارزش ترین موجود در پ ک ک و پژاک انسان است

عضوء سابق پژاک:بی ارزش ترین موجود در پ ک ک و پژاک انسان است

  • ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • ۲۸۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ص.خ متولد ۱۳۶۹ از اهالی شهرستان ارومیه از توابع استان آذربایجان غربی بوده و در ۱۶ سالگی توسط یکی از عناصر گروه فریب خورده و به عضویت گروه در آمده است.
این عضوء سابق پژاک افشاگری های در خصوص ماهیت تروریستی و ضدکُرد پژاک بیان نموده و این افشاگرهای در چند بخش منتشر می گردد.

ص . خ می گوید: ۱۶ سال بودم که دوستم مرا با دو نفر آشنا کرد ،این دو فرد بمدت ۳ ماه هرزگاهی با من ملاقات می کرده اند و در هر ملاقات از زندگی در کشورهای اروپایی و رفتارهای ناسیونالیستی حرف می زند.
در یکی از روزها قرار شده به اتفاق این دو نفر به گردش و سیر و سیاحت در طبیعت به منطقه زیوه بریم ، من به اتفاق این دو نفر بمنظور گردشکری در طبیعت صبح از خانه خارج شدم ،نزدیکی های ظهر این دو فرد مرا به منطقه مرزی خارکوک برده و به محض رسیدن به این منطقه گفتند :ما به منطقه حفاظتی پژاک وارد شدیم و دیگر نمی توانیم به عقب بازکردیم ،من نیز ابتدا خیلی مخالفت کردم که من شناختی از پژاک ندارم و میخواهم به خانه برگردم ولی یکی از آنان گفت :می توانی پس از دوره های کوتاه آموزشی به کشورهای اروپایی بروی و برای خود زندگی خوبی فراهم کنی.
به هر حال من وارد گروهک شدم و مدت ۲ ماه در کلاس های ایدئولوژیک توسط افرادی همچون قاضی آواره آموزش دیدم.کلاس های که بیشتر کتاب های اوجالان تدریس می شد و بیشتر به تخریب ایران و ترکیه می پرداختند.
علاوه بر تدرس کتاب های اوجالان ، سران گروه تلاش می کرده اند افراد را تخریب شخصیت کرده و انسانی نو با افکار اوجلانی بوجود آورند، افرادی که در مدت زمان معین شخصیت جدید مطابق با گروهک تبدیل نمی شد ، فرد را در میان افراد تخریب و بی هویت می کرده اند و نهایتاً فرد مبتلا به بیمارهای روانی و افسردگی می شد ،بیشتر کسانی که تصمیم به فرار از گروهک را داشتند همین گونه افراد می باشند، به جرات می توان گفت که بی ارزش ترین موجود در پ ک ک و پژاک انسان است.
افکار ناسیونالیستی و قوگرایی از فاکتورهای بود که پ ک ک و پژاک حس انتقام گیری را در عناصر گروهک بوجود می اورد. در همین راستا فیلم های هالیبودی که بیشتر مضامین کمونیستی و ضد اسلامی و ضد ایرانی داشتند برای تماشا میان عناصر گروه یه نمایش می گذاشتند.

ادامه افشاگری در بخش دوم…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *