۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۸مارس روز جهانی زن در «پ ک ک» و «پژاک»/تصاویر

  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
  • ۳۷۰ بازدید
  • ۵

گروهک تروریستی پژاک  هر سال ۸ مارس  روز جهانی زن، با صدور بیانیه های مختلف و برگزاری سمینارهای بساط فریب زنان عضوء و هوادار گروهک را پهن می کند

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروهک تروریستی  پ ک ک و پژاک ۸ مارس روز جهانی زن را ابزار تبلیغاتی قرار داده و با صدور فراخوانی از زنان کُرد می خواهد با حضور  در میادین و شهرها تساوی حقوق زن با مرد را اعلام نمایند.

پژاک و پ ک ک طبق معمول از حق و حقوق زنان حمایت و از ایدئولوژی و ایده های فرقه که بر گرفته از افکار منسوخ و پوچ اوجالان می باشد تعریف و تمجید بعمل می آورد .این فرقه ی تروریستی با به کارگیری عباراتی ضد و نقیض جمهوری اسلامی ایران را متهم به زن ستیزی و قانون اساسی ایران را قانونی با محتوای مرد سالاری عنوان می کند . پژاک بر این باور است ،تمامی زنان در ایران هیچ اراده و انتخابی از خود ندارند و برده‌ی مرد و سیستم مردسالار در ایران هستند.

این سخنان را اگر با واقعیت کنونی پژاک و جایگاه زن در این فرقه مقایسه کنیم؛ خواهیم دید که در حقیقت از وضعیت کنونی خود و دیگر دختربچه‌هایی که سالهای طلایی عمرشان را در خدمت به مردانی سپری کرده‌اند که نه تنها هیچ گونه اعتقادی به آزادی زن ندارند؛ بلکه به زن بعنوان پارامتری فعال برای شارژ انرژی جامعه استفاده می‌کنند.
اما سرکردگان فرقه ی پزاک و پ ک ک در ادعاهای خود نسبت به حق و حقوق و رعایت شان و منزلت زنان چقدر صادق هستند؟ و شیوه برخورد با زنان در این فرقه چقدر با واقعیاتی که روزانه از آن به بیرون درز می کند، تناسب دارد؟


پژاک ازدواج و زاد و ولد را ظلم در حق زن می‌پندارد. اگر ازدواج ظلم به زن بوده، پس وجود شما در حال حاضر را چگونه باید تعریف کرد؟ در حقیقت سران این فرقه بخصوص زنان ، دارای عقایدی هستند که برای روابط جنسی انسان‌ها، هیچ تعریف خاصی ندارند و لذا ازدواج را یک نوع بردگی می‌پندارند و معتقدند که نباید سکس، بعنوان معیارهای زناشویی مدنظر قرار گیرد و دارای محدوده‌ی آزاد و بی‌بند وباری باشد. از این رو این خانم‌های به اصطلاح آزاد، تمامی زنان جامعه را برده و کوچک می‌شمارند و حجاب و معیارهای تعریف شده‌ی جامعه را نیز، فرمول‌های بردگی برای زن می‌دانند. آیا جامعه‌ی بی‌قانون، بی‌هنجار که در آن محدودیت سکسی برای هیچ کس وجود نداشته باشد؛ آزاد و مدرن است؟

بی حرمتی به زن و جایگاه والای زنان در گروهک های تروریستی بویژه پژاک کاملاً محسوس و ملموس می باشد، بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است. پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد، اما در عمل چنین نیست. عثمان اوجالان ۶۰ ساله، برادر رهبر پ.ک.ک دو بار ازدواج کرد آن هم با دو دختر جوان ۳/۱ سنش (یکی ۲۱ ساله اهل منطقه قطور خوی و دیگری ۲۲ ساله اهل آکره کردستان). البته بدون این که روال متداول جامعه را طی کند. رهبر پژاک نیز با یک دختر آلمانی ازدواج کرده است. او مقیم آلمان است و در جایی گرم و نرم ادعای مبارزه برای کُرد را دارد در حالی که اعضای سیه روز و ساده هم حق ازدواج ندارند، از سوء تغذیه رنج می برند و حق بازگشت هم ندارند. مردم کرد در ترکیه و عراق زندگی اقتصادی سختی را می‌گذرانند، اما روزنامه “ملیت”، نوشت که عثمان اوجالان ۵/۲ کیلو طلا به زن جدیدش داد و هزینه ازدواجش نیز ۵۲ هزار دلار بوده است.
اعترافات برخی از اعضاء جدا شده در خصوص بی بند وباری و فحشا در فرقه به عنوان مثال ژدت بولدان”، روزنامه ‌نگار و شهردار سابق “یوکسک اوآ”، در اروپا با ده نفر از زنان این گروه که از آزار و اذیت عبدالله اوجالان، سردسته “پ.ک.ک” و دیگر سران سازمان به ستوه آمده و فرار کرده بودند، تعداد فرمانده هان دختردر گروهک بیشتر از فرمانده هان پسر در گروهک می باشد ، تا با این عمل به راحتی بتوانند از دخترها سوء استفاده جنسی نمایند.
خود کشی دختران جوان در فرقه نشان از اوج بی بندوباری و فحشا در گروهک می باشد،نمونه اسامی دختران عضو پژاک که به خاطر تجاوز جنسی ، دیگر نتوانسته به کانون خانواده و جامعه بازگردد و از رسوایی به وجود آمده اقدام به خودکشی کرده اند:

دوله نودیده (کد زیلان)، شیرین آمود (کد آیتن)، رحیمه یاشار (کد ریحان)، سحر فیلیز (کد سوزدار)، هدیه زنگین (کد بریوان)، سونگول سالمان (کد روزرین)، فاتما بایسال (کد ژیندا)، امینه عثمان (کد آهین ) و … .
اکنون پژاک با وجود چنین بی حرمتی به جایگاه زن خود را از مدافعان حقوق زن می داند و جمهوری اسلامی ایران را حکومتی زن ستیز اعلام می نماید. عکس های ذیل خود بیانگر جایگاه زن در فرقه تروریستی می باشد، که با ادعای انان کاملاً در تناقض می باشد. زنانی را که بایستی بنا به ذات طبیعت لطیف و پر عاطفه اش در کانون گرم خانواده نقش پرورش فرزندانی غیور و فهیم را داشته باشد ، در گروهک پ ک ک و پژاک کاملاً برعکس بوده و اسلحه به دست رفتارهای خشونت آمیز و خون ریز را آموزش می بیند.

قبلی «
بعدی »

۵ دیدگاه ها

  1. اگه همین زنهانبودند الان داعش همه عراق وسوریه روگرفته بود مطالب این سایت همش ازرو تعصبه وبی طرفانه نیس پیامای منم که چاپ نمیشه

  2. من خودم کوردم اما مثل سگ از پ ک ک متنفرم امیدوارم دولت ترکیه همشونو مثل سگ بکشه که البته همین الان داره این کارو میکنه

    • خانم سگ اولا کرد نیستید دوما جمله بندی ابتدایی رو احتمالا مردود شدی

      • یعنی همه کوردا عاشق پ ک ک هستن و جنایتهاشونن //محض اطلاع جنابعالی اولین فرقه تروریستی که گردن میزد پژاک بود حالا داعش پس تف تو ناموس بیناموس هرکی طرفدار تروریسته پژاک

  3. در ماکو چندین دختری که به پژاک ملحق شده بودند همگی از زنانی بودند که انحرافات اخلاقی و جنسی داشتند و این را تمامی اهالی روستا می دانستند. خوب همین افراد براحتی هر جریانی را فاسد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *