۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۱۵۰۰۰ نیروی مسلح پیشمرگ علیه پ ک ک

  • ۵ بهمن ۱۳۹۵
  • ۱۷۴ بازدید
  • ۰

کاوه عزیزی از اعضای حزب اتحاد میهنی موسوم به (ENKS) از آمادگی و اعزام ۱۵۰۰۰ نیروی مسلح پیشمرگ با تمام امکانات و تجهیزات به روز نظامی به کردستان سوریه خبر داد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از سنور مدیا، خبر اعزام پیشمرگه های روژ به مناطق کردنشین سوریه در حالیست که مسعود بارزانی روز جمعه در سخنرانی خود در نشست جهانی اقتصاد در داووس سوئیس در اظهاراتی تهدید آمیز علیه پ.ک.ک درباره احتمال اعزام نیروهای پیشمرگه روژ به مناطق کردنشین سوریه گفت: من بارها گفته ام نمی خواهیم خون کردها به دست کردها ریخته شود. برای همین نیز نخواسته ایم پیشمرگه های روژ را به کردستان سوریه بفرستیم. اگر چنین چنین ملاحظه ای نبود می توانستیم از مدت ها قبل آنها را به مناطق کردنشین سوریه بفرستیم اما خیلی صبر کردیم ، البته صبر و تحمل ما نیز حدی دارد.

آمریکا و ترکیه در صدد به حاشیه راندن پ.ک.ک در مناطق کردنشین سوریه و ایفای نقش فعال تر به مسعود بارزانی در این مناطق هستند.

اکنون کاوه عزیزی از اعضای حزب اتحاد میهنی موسوم به (ENKS) از آمادگی و اعزام ۱۵۰۰۰ نیروی مسلح پیشمرگ با تمام امکانات و تجهیزات به روز نظامی به کردستان سوریه خبر داد.

آلدار خلیل از اعضای جامعه دمکراتیک کردستان سوریه موسوم به تودم  اعزام نیروی نظامی از سوی بارزانی به کردستان سوریه بمنظور جنگ با حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) را جنگ برادر کشی خوانده و اتحاد بارزانی با دولت ترکیه را خیانت بارز بارزانی اعلام کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *