۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حمایت آشکار جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد از گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک

حمایت آشکار جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد از گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

جلال محمودزاده نماینده مردم شریف مهاباد در راستای اهداف احزاب و گروهک های تروریستی در صحن علنی مجلس به صراحت از ایدئولوزی پ.ک.ک و پژاک حمایت کرده و کولبری را بهانه ای قرار داده تا برانگیختن احساسات و تفکرات ناسیونالیستی جامعه را به سوی هرج و مرج و آشفتگی پیش ببرد.

به گزارش انجمن بی تاوان ، عدم موضع گیری شفاف نماینده گان کُرد مجلس شورای اسلامی ، جامعه را بسوی هرج و مرج پیش برده و زمینه نفوذ دشمن را سهل می نمایند.

به کارگیری ادبیات خاص احزاب و گروه های کُردی و یا حمایت از مناطق کردنشین خاورمیانه در نطق نماینده کُرد مجلس تفکرات ناسیونالیستی را در جوانان کُرد برانگیخته و بستر مناسبی برای احزاب و گروه های تروریستی کُردی فراهم می سازد.
ایراد سخنرانی های دو پهلو و حمایت از تروریست ها در درگیرهای عفرین و کوبانی توسط نماینده گان مجلس نشات گرفته از تفکرات و جریان های نژادپرستی و قوم گرایانه می باشد.

جلال محمودزاده باردیگر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با ادبیات خاص گروه های تروریستی و اعلام حمایت از تروریست های پ ک ک در شمال سوریه کولبری را بهانه قرار داده و در راستای اهداف تروریست ها سخنرانی نمود.

محمودزاده با گستاخی هرچه تمام تر و بدون اعتنا به خون شهیدان در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی به صراحت از ایدئولوژی پ.ک.ک و پژاک حمایت نموده و اسامی رهبران و نمادهای منتسب به تروریست ها را آشکارا به زبان جاری کرد.

موضوع کولبری در قانون تعریف و توسط همین نماینده گان کُرد به تصویب رسیده است و این نماینده گان بیشتر از هر کسی نسبت به قوانین کولبری آگاه و اشرافیت دارند.

در قانون قاچاق کالا و ارز بصراحت بیان شده است ، کولبز بایستی از مبادی ورودی رسمی کشور و در ساعات تعیین شده تردد نمایند، در غیر اینصورت هرکسی از معابر غیر رسمی و خارج از ساعات تعیین شده تردد نمایند قاچاقچی محسوب شده و نیروهای نظامی کشور در راستای حفظ امنیت میهن اسلامی آنان را مورد هدف قرار می دهند.
لازم به ذکر است بیشتر کسانی را که شبانه و خارج از مبادی رسمی کشور تردد می نمایند ،قاچاقچی اسلحه ، موادر مخدر ،مشروبات الکلی هستند و یا برای خدمت رسانی به تروریست ها از مبادی غیر رسمی تردد می نمایند .

اکنون موضع گیری جلال محمودزاده نماینده مهاباد در راستای اهداف تروریست بوده و شخص محمودزاده بعنوان قانون گذار اشرافیت کاملی در خصوص قانون قاچاق کالا و ارز دارد.

انجمن بی تاوان بعنوان انجمنی مردم نهاد متشکل از خانواده های قربانیان ترور و شهداء، عدم موضع گیری نماینده گان کُرد مجلس را محکوم نموده و از مراجع ذیصلاح درخواست می نماید با حامیان تروریست ها به خاطر جریحه دار شدن احساسات ملت فهیم و مظلوم کرد که اکثر این قربانیان را تشکیل می دهند به شدت برخورد نمایند.

قبلا نیز جلال محمودزاده علاوه بر حمایت تلویحی از تروریست های پ ک ک ارزش های معنویی ملت ایران را زیر سوال برده و به صورت ضمنی، دفاع ایران از اماکن مقدس در سوریه را محکوم نموده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *