۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کنسرت موسیقی پ ک ک و پژاک در شهر ارومیه

کنسرت موسیقی پ ک ک و پژاک در شهر ارومیه

  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷
  • ۹۸۰ بازدید
  • ۰

بار دیگر مسئولین وزارت ارشاد اسلامی ارومیه بدون بررسی محتوایی و عدم آگاهی ، مجوز اجرای کنسرت کُردی در شهر شهید پرور ارومیه را صادر نموده اند ،کنسرتی را که در آن آهنگ های حماسی مختص احزاب کُردی نواخته شد و این حرکت تبلیغی احزاب از سوی متولیان برنامه جنایت و خیانتی نابخشودنی می باشد و بایستی با خاطیان برخورد جدی شود

به گزارش انجمن بی تاوان ،  در سایه غفلت و عدم آگاهی مسئولین وزارت ارشاد اسلامی ارومیه مدتی است رسانه ها کُردی و فعالین مدنی کُرد سیاست های پ ک ک و پژاک را در این شهر اجرا می نمایند. بعنوان نمونه نمایش نامه درویش عودی  چندی پیش بدون آگاهی و بصیرت مسئولین نظارتی به نمایش در آمده ، درویش عودی از چهره های برجسته کُرد در کشور ترکیه و تز شخصیتی عبدالله اوجالان رهبر پ ک ک می باشد . همچنین فعالیت رسانه های کُردی در برانگیختن احساسات ناسیونالیستی و هزاران موارد دیگر…

کنسرت موسیقی کُردی نودم  روز جمعه ۲۹ تیرماه سالجاری در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد. فعالیت های فرهنگی و مدنی اقوام ایرانی در احیای فرهنگ و تاریخ ناب هر قوم ایرانی قابل تقدیر و ستایش می باشد ، متاسفانه متولیان فرهنگی کُرد شهر ارومیه مسیر را اشتباه طی می نمایند و بجای احیای فرهنگ و تاریخ کردها سیاست های احزاب کُردی نظیر پ ک ک و پزاک را نهادینه می کنند.

مسئولین وزارت ارشاد اسلامی بدون نظارت بر محتوای کنسرت موسیقی روز جمعه ۲۹ تیر ماه مجوز برای اجرای کنسرت صادر کرده بوده اند. متاسفانه در این کنسرت موسیقی علاوه بر رعایت نکردن موازین اسلامی و شرعی ، آهنگ های حماسی مختص احزاب تروریستی کُرد به اجرا در آمد ،تبلیغ احزاب تروریستی در خاک ایران اسلامی خیانت و جنایتی نابخشودنی می باشد چرا که همین احزاب کُردی خون هزاران افراد بی گناه را ریخته اند.

امیدورام مسئولین نظارتی و وزارت ارشاد اسلامی خون قربانیان ترور توسط احزاب کُردی را پایمال نکرده و علاوه بر برخورد جدی با خاطیان دیگر مجوزهای گله ای صادر ننمایند و با بصیرت و بررسی محتوایی نمایش نامه ها و کنسرت ها مجوز اجرا صدور نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *