۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کمپین ها و کانال های تلگرام ،ابزار نوین گروه های تروریستی

  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۵۲۹ بازدید
  • ۰

برخی از کانال های تلگرام و کمپین های شبکه های اجتماعی توسط فعالان مدنی چراغ خاموش در راستای سیاست های گروه تروریستی پژاک و پ ک ک فعالیت می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:احزاب ، گروه های ضدانقلاب تروریستی در شبکه های اجتماعی بطور غیرمستقیم و چراغ خاموش در راستای اهداف فرقه فعالیت می کنند. گروه تروریستی پژاک از این موضوع مستتثنی نبوده و با فعالیت در شبکه های اجتماعی افکار عمومی را منحرف می کند.
پژاک با شکست در عرصه نظامی و با تاسیس سیستم کودار فعالیت های نظامی خود را تعطیل و پا به عرصه سیاست نهاده ، و در این مسیر مشکلات اقتصادی و بحران های اجتماعی را هدف قرار داده و متاسفانه از کاستی ها موجود در جامعه به نفع خود و تخریب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده می نمایند.
رشد بی رویه کانال های تلگرام خبری و کمپین های مختلف در فضای مجازی ، چنین می طلبد با اندکی تامل در این کانال ها متوجه شویم که اکثر این کانال ها حتی از سوی سایتی هم تغذیه نمی شوند و فقط برای اهداف تشکیلاتی و سازمانی از طرف برخی افراد که خود را فعالان مدنی و مستقل می نامند راه اندازی شده و در حال ارائه مطلب به افکار عمومی جامعه می باشند.
نکته واضح در اینجاست عده ای به اصطلاح فعال مدنی و فرهنگی از طرف افراد خاص و جریان های فکری معلوم الحال تغذیه می شوند و رسالت خبر و اطلاع رسانی را از بین می برند ، معلوم نیست روزهای گذشته این افراد کجاها بودند که حتی رسالت افرادی را که در فضای مجازی با هزاران زحمت سایتهای خبری تحلیل و فرهنگی را اداره می کردند زیر سوال برده اند.
کاربران هدایت شده این کانال های خبری و یا کمپین ها و گروه های مختلف با ارائه مطالب دو پهلو اذهان عمومی را تشویش نموده و چون مخاطبین اطلاعات دقیق و کافی نسبت به برخی از مسائل ارائه شده ندارند ،نوعی نارضایتی در مخاطب ایجاد ، و این جزء اهداف و برنامه های گروه های تروریستی نظیر پژاک می باشد.
مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه برای همه مشهود و ملموس است و هر کسی به نوعی با این مشکلات در جامعه دست و پنچه نرم می کند ، اما این کانال های تلگرامی و یا شبکه های اجتماعی با تحلیل و تفسیر مشکلات به نفع گروه های معاند و وارونه جلوه دادن حقایق، افکار عمومی را کاملا به سمت و سوی را که خود بدنبال آن هستند سوق می دهند.
بهره مدی از فعالان مدنی و فرهنگی استراتژی نوین پژاک بمنظور ایجاد نارضایتی و آشوب در جامعه محسوب می گردد.
شبکه های اجتماعی و فضای مجازی محیطی شیشه ای بوده که هر لحظه احتمال ترک و یا شکستن دارد. بنابراین کاربران فضای مجازی بایستی هوشیار بوده تا در دام این گروه ها و کمپین ها اجتماعی گرفتار نشده و ناخواسته تغییری در مسیر زندگی انان ایجاد نشود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *