۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تناقض گویی فرقه ضد دین پژاک

  • ۲۶ دی ۱۳۹۲
  • ۲۲۹ بازدید
  • ۰

گروهک سکولار کمونیسم پژاک پس از درخواست مذاکراه با ایران و با بی توجهی بیش از حد جمهوری اسلامی ایران به درخواست آنان ، اکنون با تغییر رویکرد و خط مشی خود میلاد حضرت محمد (ص) را بهانه کرده و با تبریک این عید به مسلمانان در پی آن است که جمهوری اسلامی ایران را متقاعد سازد تا کوچکترین توجهی به درخواست های آنان داشته باشد .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ادیان الهی راهنمایی بشریت بوده و راه و رسم صحیح زندگی را برای انسانها ترسیم نموده است ، دین ستیزی و دین گریزی از مهمترین استراتژی احزاب و گروه های تروریستی محسوب می شود ، متاسفانه در طول تاریخ افرادی هستند که با خواندن دو کتاب مدعی روشنفکری کرده و ادیان الهی را رد می کنند! اوجالان رهبر تروریستی پ ک ک و پژاک نیز از جمله کسانی است که همیشه دین اسلام را رد کرده و ادیان الهی و کتاب های آسمانی را تراوشات ذهنی پیامبران می داند.

پژاک به عنوان شاخه ی ایرانی پ ک ک در پیروی از رهبر لایک و خون خوار خود تاکنون صدها کرد را بدلیل انجام فرایض الهی شکنجه کرده و یا به قتل رسانده است.
ملا سعید خوش منظر روحانی روستای ذلکه علیای ماکو و ملا عظیم مشهور زاده از جمله افرادی که بدلیل گرایشات مذهبی و دینی توسط پژاک ترور شده اند. این فرقه دین ستیز با هر گونه نماد دینی مخالف است. در پژاک هیچ کس حق ندارد به خدا و پیامبر قسم بخورد بلکه همان طور که رسانه های آنها نیز بارها نشان داده اند بایستی به عکس اوجالان قسم بخورند.

از طرف دیگر ادای نماز و روزه به عنوان فریضه های دینی اسلام در این فرقه ممنوع است و قاضی آواره مسئول قضایی این فرقه افراد باصطلاح خاطی را تا سینه در خاک دفن می کند تا یک روز کامل در برابر آفتاب تابستان یا رسمای زمستان بمانند.

حال این فرقه تروریستی و چندرو به مناسبت میلاد پیامبر بزرگ اسلام بیانیه صادر کرده تا مثلا خود را پاک کند! اگر پژاک به اسلام اعتقاد دارد پس باید بداند در اسلام قتل، خشونت، سلب آزادی، شکنجه، ترور، اخاذی وجود ندارد. پژاک با چاپلوسی نمی تواند مردم کرد را فریب دهد.
اکنون پژاک قصد دارد برای رهایی از شرایط بحرانی توجه جمهوری اسلامی ایران را نسبت به خود جلب نماید ، بنابراین با تغییر استراتژی در پی دستیابی به اهداف شوم و حیوانی خود می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *