۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پژاک و پارتی های مختلط شبانه

  • ۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۲۷۳ بازدید
  • ۰

پژاک پس از ناکامی  در جذب نیرو بوسیله ی  پیمانکاران عراقی و یا تهدید خانواده ها  ، به تازگی با بهره مندی از شیوه ی غیر اخلاقی بدنبال عضویت جوانان در گروهک می باشد .

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : با افشاء ماهیت تروریستی پژاک ، مردم کردستان ایران فریب شعارهای دورغین فرقه را نخورده و امروزه کمتر جوانی در دام آنها گرفتار می شود. کاهش چشمگیر اعضای پژاک در قندیل  بنا به دلایل مختلف، نظیر قتل و کشتار اعضا ء در کوبانی و شنگال ، جدایی اعضاء با توجه به مشکلات زندگی در قندیل زنگ خطر بزرگی برای گروهک محسوب می شود .

پژاک از هرگونه  استراتژی برای جذب جوانان کردستان ایران استفاده کرد، ولی خوشبختانه با بالا رفتن سطح آگاهی و بصیرت خانواده های کُرد در سیاست های خود با شکست مواجه گردید.

پژاک پس از ناکامی  در جذب نیرو بوسیله ی  پیمانکاران عراقی یا تهدید خانواده ها  ، به تازگی با بهره مندی از شیوه ی غیر اخلاقی بدنبال عضویت جوانان در گروهک می باشد .

پژاک با برپایی پارتی های شبانه دوستانه و به اصطلاح زنانه و دخترانه به وسیله‌ی نیروی داخلی و اشخاص وابسته به خود دختران مهاباد را که اکثرا بین ۱۴ تا ۱۹ سال سن دارند به این پارتی‌ها کشانده و در آنجا نیز با برپایی مراسمهای خوشگذرانی و… در واقع از موقعیتهای مختلف و حالتهای سرخوشی یا وضعیت اغفالگرانه‌ی که با قرص‌های روانگردان و …ایجاد کرده‌اند از آنان تصویربرداری می‌کنند.

بعد از مدتی در نهایت عناصر پژاک با تصویرهای ویدیویی با دختران و زنان تماس گرفته و آنان را تهدید کرده که در صورتی که به عضویت گروهک در نیایند و یا هر گونه همکاری‌ای نکنند تصویرهای ویدیویی را در بازار پخش خواهند کرد ، تا نیروهای اطلاعاتی و نظامی ایران شما را شناسایی و به جرم فساد و بی بندو باری دستگیر نمایند.

خوشبختانه این سیاست پلید پژاک بزودی در میان خانواده های فهیم کُرد لو رفته و بار دیگر ماهیت ضدکُرد پژاک هویدا شد.

اکنون پژاک برای توجیه خود با صدور اطلاعیه های  در شبکه های اجتماعی  افکار عمومی را منحرف می نماید. پژاک در این اطلاعیه ها برپایی پارتی شبانه را به عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران نسبت داده و این حرکت را انتقام مقاومت فریناز را از زنان مهاباد عنوان می دارد،

فریناز خسروانی دختری که چند ماه پیش در هتل تارای مهاباد اقدام به خودکشی کرده بود.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *