۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک جنایات خود را توجیه ، و آنها را معکوس جلوه می دهد

پژاک جنایات خود را توجیه ، و آنها را معکوس جلوه می دهد

  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
  • ۲۲۲ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پژاک با به کارگیری حیله و نیرنگ در پی آن است، که خشونت طلبی و جنایت های خود را مناطق کردنشین  را توجیه کرده ورفتار وحشیانیه ی خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت می دهد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: شرایط بحرانی و وخامت اوضاع گروهک تروریستی پژاک در سال جدید به نقطه ی اوج خود رسیده است ، افزایش روز افزون تعداد افراد جدا شده از گروهک و عدم جذب نیروی جدید پژاک را در مسیر فروپاشی قرار داده است. هم اکنون سران پژاک به این نکته بسیار مهم دست یافته اند که در میان مردم کردستان از هیچ گونه اعتبار و جایگاهی برخوردار نمی باشند، بنابراین با حیله و نیرنگ در پی کسب اعتبار و مقبولیت در میان مردم کُرد ایران می باشند.

باج گیری ، اخاذی ، قتل و کشتار افراد غیر نظامی و تهدید اعضای پژاک ازمردم کردستان را می تواند از مهمترین عوامل بی اعتباری در کردستان ایران عنوان کرد. نمونه های بسیاری از آزارو اذیت مردم کردستان ایران در کارنامه ی سیاه پژاک به ثبت رسیده است .در ذیل به چند نمونه از جنایات و خشونت های پژاک اشاره می گردد

– ترور شهید عمر دادگر و فرزندش در مقابل منزل و دیدگان خانوادی این شهید.

– ترور شهید شورش پیروزی اهل مریوان

– ترور ملاسعید خوش منظر ،روحانی روستای ذلکه علیای ماکو

– ترور شهید کوروش دولتخواه ،اهل روستای مخور چالداران

– ترور شهید بکیر رسولی ،اهل روستای پنچرلو ،بورالان ماکو

– ترور ملا عظیم مشهور زاده و شکنجه های جسمی و روانی  بسیاری از هم وطنان کُرد همانند فکرت مامدی نیز از جنایات های پژاک بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع کُرد می باشد ، این جنایت های صورت گرفته توسط پژاک ماهیت کردستیز پژاک را هویدا ساخته و تمام مردم کردستان ایران  در حال حاضر پژاک را به عنوان فرقه ی ضدکُرد و تروریست می دانند، ولی اکنون پژاک برای کسب مقام و منزلت در میان مردم کُرد حیله و نیرنگ نوینی  به کار گرفته و با شایعه فراکنی و دروغ گویی رفتارهای حیوانی خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت می دهد، تا واقیعت ها را وارانه نشان دهد.

گروهک تروریستی پژاک با سوء استفاده از رسانه ها و فضای مجازی تبلیغاتی گسترده بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، در پی آن است   تا به نوعی رفتارهای خشونت طلب و جنابت های خود را پوشش دهد و اصل موضوع را معکوس جلوه نماید.

رسانه های تروریستی پ ک ک و پژاک در ادعای مضحکانه اذعان می نمایند که نیروهای سپاه پاسدارن ایران در مناطق کردنشین با  پوشیدن یونیفورم گریلایی  در میان مردم رفته  تا با بدرفتاری خود و اذیت و آزار مردم, به سیاه‌نمایی چهره گریلاهای پژاک دست بزنند. پژاک با این ادعای بی خردانه و مضحکانه ی خود در پی کسب اعتبار و جایگاه  می باشد، ولی لازم به ذکر است که آگاهی مردم کردستان ایران در خصوص فرقه پژاک به حدی رسیده است که دیگر فریب دورغ گویی و حیله و نیرنگ آنان را نمی خورد و ماهیت ضدکُرد و تروریستی پژاک برای همه ی مردم کردستان ایران افشا شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین