۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • معامله پژاک با ایران از دلایل جدایی ریزان جاوید/پژاک بدون سند و مدرک جدایی ریزان جاوید را تکذیب کرد

معامله پژاک با ایران از دلایل جدایی ریزان جاوید/پژاک بدون سند و مدرک جدایی ریزان جاوید را تکذیب کرد

  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۵۰۲ بازدید
  • ۰

مصاحبه پژاک با ریزان جاوید می تواند سند معتبر و محکمی در خصوص عدم جدایی وی از گروه باشد و تکذیب خبر جدایی بدون سند و مدرک اعتباری در افکار عمومی ندارد…

به گزارش انجمن بی تاوان ، فواد بریتان رئیس مشترک کودار به خبر جدایی ریزان جاوید و تعدادی از فرمانده هان پژاک واکنش نشان داده و بدون ارائه اسناد و مدرکی ادله پسند جدایی ریزان جاوید را تکذیب نمود.

عدم استقلال پژاک در سیاست گذاری و کُردکشی در ایران توسط کادرهای ترکیه و سوریه و رفتارهای معامله گرایانه شورای رهبری جدید از عوامل بنیادین اختلاف و دوگانگی در شورای رهبری فعلی پژاک محسوب می گردد ، ریزان جاوید بر این باور است ،سیامند معینی فردی سازش کار و علاوه بر معامله با احزاب کلاسیک با جمهوری اسلامی ایران نیز وارد معامله شده است . این اختلاف و دو گانگی سبب گردید ریزان جاوید از تمام مسئولیت های حزبی برکنار و بعنوان یک کادر معمولی صفر کیلومتر فعالیت نماید.

اختلاف نظر در مورد عملیات پژاک در مریوان زمینه انشعاب در گروه را فراهم نموده و با توجه به اختلافات سابق ، ۲۰ فرمانده میانی و ۳۸ کادر عادی به همراه ریزان جاوید از گروه جدا و به بریارگابار از فرمانده هان سابق پژاک در اربیل ملحق شده اند و بنا به آخرین اخبار این افراد در پی تشکیل حزبی جدید می باشند.

اکنون فواد بریتان رئیس مشترک کودار که با برکناری ریزان جاوید جایگزین وی شده است ،تمامی اختلافات موجود در گروه و جدایی ریزان جاوید به همراه تعدادی از کادرهای پژاک را بدون ارائه سند و مدرک محکم تکذیب نمود و چنین ادعاهای را جنگ رسانه ای اعلام کرد.

اکنون سوال این است ، چرا ریزان جاوید یکی از رهبران و بنیانگذاران پژاک نزدیک به ۳ سال در رسانه ها دیده نشده است ؟ تمام کادرهای میانی و شورای رهبری در مورد پروژه اخیر در رسانه ها مصاحبه انجام داده اند ولی نام و نشانی از ریزان جاوید نیست؟

انتظار می رود پژاک با انجام مصاحبه ای از ریزان جاوید به ادعاهای خویش اعتبار داده و بدون سند و مدرک واقعیات را تکذیب نکند.سکوت رهبران پژاک در این مورد تائیدی بر جدایی ریزان جاوید می باشد ،هر چند جدایی ریزان بنا به اخبار رسیده از اقلیم کردستان عراق برای ما مسجل و تائید شده می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *