۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم جنس گرایی زنان در پژاک ،پ ک ک

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
  • ۲۹۸ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : احزاب ، گروه های تروریستی و کمپ نشین  بمنظور دستیابی به جایگاه بین الملی و همچنین حمایت از سوی کشورهای اروپایی و مشروعیت بخشیدن به فرقه   گفتمان  کشورهای  غربی را در سیاست های  حزبی می گنجانند.

احزاب و گروه های تروریستی خود را از مدافعان حقوق بشر معرفی نموده و از واژه حقوق فردی از جمله (دمکراسی و آزادی  ،حقوق همجنس گرایان ، آزادی زن ،حقوق طبیعت {اکولوژیی}و حقوق حیوانات ..) استفاده می کنند .

سال گذشته حزب دمکراتیک خلقها (HDP) شاخه سوری پ ک ک  در بیانیه انتخاباتی حقوق همچنس گرایان را به رسمیت شناخت . کشورهای غربی  در رفتاری متناقض  به حدی که از حقوق همجنس گرایان و حیوانات دفاع می نمایند ،از کشتار و قتل عام  انسان ها در خاورمیانه و مخصوصا کودکان چشم پوشی می کنند . کادرهایی که از اوروپا جذب می شوند نسبت به دیگر کادرها از گرایش فرهنگ همجنس گرایی بیشتر بر خوردارند .

پ ک ک و پژاک از سردمدران همجنسگرایی بویژه هم جنس گرایی زنان محسوب می گردد.

پ ک ک; پژاک ;همجنسگرایی ;تجاوز زنان; دختران; فمنیست; یهداشت; انجمن بی تاوان ;جنسی۱ (۱)

علل و عوامل گوناگونی موجب چنین طرز  تفکر و ایدئولوژی در فرقه  شده است، یکی از عواملی را که ذهنیت زن را به چنین رفتاری در فرقه سوق می دهد ،گرایش فمنیتسی (Feminism) زنان است. پ ک ک ،پژاک بنا به ایدئولوژی فرقه مدعی است ، جایگاه اجتماعی زنان  را ارتقاء بخشیده و نابرابری های جنسیتی را از بین خواهد بود. شعاری که توانسته احساسات و هیجانات زنان را تسخیر نماید.

پ ک ک ،پژاک  زنان و دختران فرقه را با این پارامترهای منسوخ  شست وشویی مغزی می نماید که  مردان حقوقشان را پایمال و انگلی برای آزادی آنها هستند و حتی  بعضی از آنها می گویند که ما مجبور نیستیم که بچه را به دنیا بیاوریم و حتی هم مردان را عامل عقب مانگی و بدبختی خود می دانند و زندگی مشترک با مردان را رد می کنند . زنان در فرقه مدعی هستند ، می توان بدون مرد هم زندگی کرد

آنچه را که زنان در پژاک انجام می دهند همان گرایش فمنیستی بوده  و این رفتار نامتعرف غیر انسانی و حیوانی را  آزادی نام نهاده اند و همچنس گرایی را یک تفکر پیشرفته تلقی می کنند .

شرایط زندگی غارها و دره ها با محیطی بسته و عدم معیارهای شرم و حیا نسبت به همدیگر ،و شکل گیری زندگی دسته جمعی از یک طرف ،و عدم معیارهای اخلاق اسلامی  سبب شده است که انسانها در گروهکها با از دست دادن عقاید گذشته ،و جایگزین شدن فرهنگ غرب گرایی به همجنسگرایی و تجاوز به یکدیگر روی آوردند.

عدم محیط مناسب و استاندارد اجتماعی مانند اتاق های خواب ،حمام …و خوابیدن دست جمعی و حمام کردن دستجمعی و  تماس فیزیکی از یک طرف ،و عدم کنترل شهوت باعث می شود که عضوها تحریک شوند .

دختران زیبارو و خوش اندام در همان ابتدایی بدو ورود به فرقه توسط فرمانده هان شناسایی و تبدیل به بردگان جنسی می شوند و سایر دختران گروه در غارها و دره یا مورد تجاوز سایر عناصر فرقه قرار می گیرند و یا به همجنسگرایی روی می آورند.

بیمارهای زنانه نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت در فرقه بیداد می کند ، هر دختر و یا زنی  را که به بیماری مبتلا  شود سریعا به منطقه درگیری و جنگ اعزام ،تا در جنگ کشته شده و همانند یک دستمال کاغذی پس مصرف به دور انداخته می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین