۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هشدار مضحکانه HRK به گروه‌های ضدگریلای وابسته به سپاه پاسداران

هشدار مضحکانه HRK به گروه‌های ضدگریلای وابسته به سپاه پاسداران

  • ۱۸ آذر ۱۳۹۱
  • ۳۳۸ بازدید
  • ۰

فرمانده قرارگاه مرکزی  HRK به گروه‌های ضدگریلای وابسته به سپاه پاسداران  هشدار داد. سرکرده پژاک  حاجی احمدی همیشه این ادعا را داشته که پژاک یکی از موثرترین احزب در منطقه از بین احزاب کردی می باشد ولی  هشدار ه. ر.ک نشان از اوج تناقضات در فرقه بوده چرا که هیچ حزب موثری نیاز به تهدید و هشدار ندارد.

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از فرات،«قرارگاه مرکزی  ه.ر.ک» طی صدور بیانیه‌ای به افراد و گروه‌هایی که به هر شیوه‌ای به سیاه‌نمایی «حزب حیات آزاد کردستان, پژاک» و «گریلا» می‌پردازند, هشدار داد و گفت:« رژیم جمهوری اسلامی در داخل با ایجاد و گسترش کنتراگریلا(ضدگریلا) در مناطق ارومیه درصدد سیاه‌نمایی حزبمان است و همزمان این کار خود را در مطبوعاتشان مشروعیت می‌بخشد و می‌خواهند در میان خلق آن را ترویج دهند». فرماندهی ه.ر.ک همچنین به احزاب کردی که در این بازی پلید دست دارند, هشدار داد.

پژاک که خود را منجی خاورمیانه می داند باز هم از اختلافات موجود میان پژاک  با سایر احزاب پرده برداشت. این گروهک تروریستی با این ادعا که سایر احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب از سیاست های ایران پیروی می کنند  اذعان داشت که ، احزاب کردی در شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس‌بوک,  که توان مبارزه  را نداشته و ندارند و در کشورهای غربی  ساکن‌شده‌اند, محل استقرار رفقایمان در ایران را با همکاری برخی افراد لو می‌دهند ، و این رفتار احزاب را مزدوری عنوان داشته و می گویند که ، مهم این است ما بدانیم که موضع  احزاب کردی که اعضاء و طرفدارانشان به چنین اعمالی دست می‌زنند, چیست و باید پاسخگو باشند.

فرقه تروریستی پژاک که از بدو تاسیس تا به حال مبنای سیاست کاری خود را مبارزه قرار داده و همیشه با شعارهای همچون “مبارزه برای رسیدن به آزادی” اهداف تروریستی خود را پیش برده  و پیروزی و موفقیت را فقط در قتل و خونریزی دانسته است؛ ولی نکته قابل توجه اینکه این گروهک تروریستی چرا در عنوان این پیام گروه های ضد گریلای را وابسته به سپاه پاسدران دانسته است؟ در حالی که مشروح این پیام و هدف از ارائه آن عدم همکاری سایر احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب با سیاست های مبارزه طلبانه پژاک می باشد. پس از این پبام این گونه می توان برداشت کرد ،منظور پژاک از گروه های وابسته به سپاه پاسداران در این پیام فقط شامل احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب می باشد، در حالی که چنین ادعای را هیچ سیاستمداری احمقی نمی کند ! ولی پژاک با انتشار چنین بیانیه های بی خردی و بی کفایتی خود را اعلام می دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *