۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری دو نفر از فریب خوردگان پژاک

  • ۱۱ دی ۱۳۹۱
  • ۳۸۳ بازدید
  • ۰

با گزارش مردم آگاه و با بصریت اهالی روستا های  کردنشین  کوزه رش  و قزل کند دو نفر از جوانان این منطقه به دلیل همکاری با گروهک تروریستی پژاک دستگیر شدند.

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ، با توجه به گزارش اهالی منطقه کردنشین  سلماس دو نفر از جوانان آن منطقه بنام های صمد علیزاده از روستای کوزه رش و ابراهیم خدری از روستای قزل کند که به دام این فرقه گرفتار شده اند ، در مورخ ۰۸/۱۰/۹۱ توسط مسئولین مربوطه با حکم قضایی به منزل آنان رفته و با پیدا کردن  مقداری از اشیا پژاک نیز در منزل آنها و با اسنادی محکمه پسند آن دو فریب خورده را با خود بردند. ولی وب سایت فرات نیوز از سایت های وابسته به گروهک تروریستی از این موقعیت بهره گرفته و با بزرگ نمایی و بدون آگاهی از دنیای فناوری و اطلاعات ،خبری دروغ  و بی اساس را  در این خصوص منتشر کرد ، این سایت با استفاده از کلماتی چون تجاوز به خانواده آنان ، ضرب و شتم آنان ،هجوم به منزل آنان خبر را  به این گونه منتشر کرد تا افکار عمومی را نسبت به دولت و حکومت اسلامی ایران بدبین نماید، در حالی در عصر ارتباطات به راحتی می توان به صحت خبر پی برد . این گروهک تروریستی  توسط آمریکا به فضای مجازی دست پیدا کرده و در غارها و دره ها  بدون توجه به دنیای اطراف خود هر چه دل تنگش می خواهد می نوسید .

این فرقه تروریستی متوجه شده است که خانواده ها هم اکنون مانع از رفتن فرزندانشان به این فرقه تروریستی می باشند، و ملت کرد و با غیرت کرد دیگر  به راحتی فریب حیله های آنان را  نمی خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *