۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نقشه جدید پژاک: به نام آذربایجان؛ به کام پژاک

نقشه جدید پژاک: به نام آذربایجان؛ به کام پژاک

  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۲۷۸ بازدید
  • ۰

به دنبال ناکامی گروهک تروریستی پژاک در انجام ماموریت خود که از انجام هرگونه اقدام از جمله حملات تروریستی و ایجاد شکاف قومیتی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند، به تازگی اقدام به ایجاد کانال های تبلیغاتی در رسانه های مجازی کرده اند.
به گزارش انجمن بی تاوان، گروهک تروریستی پژاک اخیرا در یکی از کانال های تلگرامی خود اقدام به تبلیغ یک کانالی به نام Azərbaycan Fərhəngi نموده است که تعجب هر بیننده ی را می انگیزد.
در ذیل تبلیغ این کانال عنوان شده است که آمده ایم تا پوزه دو جریان سیاسی را در سپهر اجتماعی آذربایجان به خاک بمالیم. هیچ کدام بر آن دیگری ارجحیت ندارد.
◾️ امپریالیسم جهانی به سرکردگی پان تورکهای خائن که بنا دارند تا جنبش رهایی بخش ملی آذربایجان را مستحیل در دیکتاتوری اسلامی اردوغانی کنند.
◾️ارتجاع داخلی فارسگرا که ضمن تشدید ستم طبقاتی و جنسیتی، پرچم نوعی از برده داری استعمارگرانه را علم کرده است. در این راستا تورکها و آذربایجان بیشترین اسارت را داده و دچار استیلا شده اند.
◾️ پرچم جنبش رهایی بخش آذربایجان را با رویکردی سوسیالیستی قویا برافرازیم.
◾️ مقاومت فرهنگی-مدنی ملتی دست کم سی میلیونی به تنهایی کافیست تا بساط ارتجاع را برچید. در این خصوص از رهبران تاریخی مان، بابک خرمدین، حیدرخان عمواغلی، ستارخان، صدر جعفر پیشه وری، صمد بهرنگی، بهروز دهقانی و… خواهیم آموخت.
این جدیدترین سناریوی تفرقه افکنانه پژاک است که به نام مردم آذربایجان در جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.مگر ترک ها خود را در اسارت کسی می بینند که چنین جریانی علیه آن ها به راه افتاده است.ترک ها و مردم آذربایجان اولین کسانی بودند و هستندو خواهند بود که از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده اند و همچنان دفاع خواهند نمود و در این راه هزاران شهید را تقدیم آرمان های نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
مردم آذربایجان به هیچ وجه خود را مستحیل در دیکتاتوری اردوغان یا هرکس دیگری نکرده اند.اردوغان به عنوان رییس جمهور کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی بوده است و با ایران همکاری های گسترده ای را در جهت پاکسازی منطقه از لوث وجود گروهک های تروریستی از جمله پ.ک.ک و پژاک انجام داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین