۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نقدی بر اظهارات و تناقض گویی های یکی از سر کرده های پژاک

نقدی بر اظهارات و تناقض گویی های یکی از سر کرده های پژاک

  • ۱ بهمن ۱۳۹۲
  • ۲۶۱ بازدید
  • ۰

تحرکات تروریستی و اخاذی از مردم کُرد را نمی توان پروژه ویژه «خودمدیریتی دموکراتیک» نامید. حضور نماینده گان کُرد در مجلس شورای اسلامی با لباس کُردی و انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم از نشانه های بارز دموکراتیک می باشد.
اتجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ریزان جاوید از اعضای گروهک تروریستی پژاک در مصاحبه ی با شبکه ی «نوروز تی‌وی» در قالب کارشناس سیاسی در مورد مسایل سیاسی ایران نظربه پردازی کرده است . ریزان جاوید در شرایطی برخی ادعاهای مضحکانه و سخیفانه را بر زبان می آورد که گویا وی و یا گروهک پژاک نقش بسزایی در سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران دارند. پژاگ گروهی یاغی متشکل از چند نفر افراد بی سواد و ساده لوح روستایی که هیچ گونه اختیاری نداشته و زیر سلطه ی پ ک ک می باشد ، و برخی اوقات سران بی سواد این گروهک همانند ریزان جاوید مدعی حل مسئله کُرددر ایران می باشند.
جمهوری اسلامی ایران متشکل از اقوام مختلفی که ملت بزرگ ایران را تشکیل داده اند و تمام اقوام ایرانی اعم از بلوچ ، عرب ، فارس ،کُرد و آذری از حقوقی مساوی برخوردارند هستند ، ولی نا گفته نماند در برخی از مناطق کردنشین ایران توسعه و پیشرفت اقتصادی نسبت به سایر مناطق ایران کمتر به چشم می خورد ،اما نباید از این نکته غافل ماند که عدم توسعه و پیشرفت در مناطق کُردنشین ایران همین گروهک های تروریستی همانند کومله ،پژاک و دمکرات می باشد. تحرکات تروریستی این احزاب کردستیز از عوامل مهم در عدم جذب سرمایه و سرمایه گذاری در این مناطق می باشد. مراکز صنعتی و تولیدی بسیاری در مناطق کردنشین توسط پژاک تخریب شده است که در ذیل به چند نمونه از آنان اشاره می شود:
۱-تخریب اموال و آتش کشیدن ادوات در معدن سنگ مرمر روستای قاباخ تپه سلماس ،تیر ماه ۱۳۸۹
۲- انفجار ساختمان و دستگاه های کارخانه شن و ماسه در بخش نازلو چای از شهرستان ارومیه خردادماه ۱۳۸۹
۳- تخریب اموال و به آتش کشیدن دستگاه های معدن سنگ در روستای گل ماوران شهرستان اشنویه
۴- به آتش کشیدن کارخانه ی صابئن سازی در روسنای کانی طوکمار شهرستان بوکان
۵- تخریب چندین استخر پروش ماهی در کردستان و آذربایجان غربی
۶- آتش زدن ادوات راهسازی در کردستان و آذربایجان غربی و هزران ظلم و جنایتی را که بر علیه مردم کردستان روا داشته اند.
اکنون ریزان جاوید فردی با تحصیلات متوسطه مدعی حل مسئله کُرد می باشد، در حالی که بزرگترین مشکل و معضل مردم کُرد وجود احزاب و گروه های تروریستی می باشد.
پژاک با تشویش اذهان عمومی با بکار گیری کلمه دموکراتیک در پی برانگیختن احساسات و هیجانات جوانان می باشد . ظرفیت بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در بکارگیری تمام اقوام در پست های اجرایی و یا حضور نماینده گان هر قومی در مجلس شورای اسلامی و مهمتر از همه حضور نماینده گان در مجلس با لباس محلی منطقه خود از نشانه های دموکراتیک بودن ایران می باشد.
انتخابات دوره ی یازدهم ریاست جمهوری و مشارکت بالایی مردم کردستان از نشانه های مهم انتخاباتی دموکراتیک می باشد ، علی رغم چنین شرایطی پژاک از یاوه گویی های خود دست برنداشته است.
ریزان جاوید در ادامه سخنان بی خردانه ی خود افزود : :«ما همچو پژاک بیش از ده سال است برای حل این مسایل جنگ می‌کنیم. قبل از ما هم قریب صد سال جنگ صورت گرفته است»
ریزان جاوید در این قسمت از سحنان خود بطور شفاف و واضح اذعان کرده است که ما مدت ۱۰ سال است که در حال جنگ و مبارزه هستیم . اکنون این سوال پیش می آید که آیا در مدت این ۱۰سال جنگ و مبارزه پژاک توانسته حقوقی از حقوق مردم کُرد را دریافت نماید؟ آیا به جزء قتل و عام جوانان کُرد در کوه ها و دره هایی قندیل کاری برای مردم مظلوم کُرد کرده اید ؟ آیا به جزء عدم پیشرفت و توسعه اقتصادی مناطق کردنشین ثمر دیگری برای کردستان ایران د اشته اید؟ آیا به جژء اخاذی و باجگیری از خانواده های کُرد برای بقای گروهک خود ثمر دیگری داشته اید؟ تحرکات تروریستی و اخاذی از مردم کُرد را نمی توان پروژه ویژه «خودمدیریتی دموکراتیک» نامید، اکنون ماهیت ضد کُرد پژاک در میان مردم کُرد افشا شده است و با بیان این شعارها نمی توان جوانان کُرد را فریب داد. مردم کردستان در مقطعی از زمان ضربات سنگینی از این احزاب تروریستی خورده اند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *