۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مواضع مبهم فعالان مدنی و سیاسی کرد

  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۳۳۹ بازدید
  • ۰

کردستان این روزها حال خوشی ندارد، در یک‌سال گذشته این کهن دیار حوادث بسیاری را به خود دیده و هر وجدان بیداری در برابر این اتفاقات ناگوار مصلحت پیشه نکرده و با صدایی بلند اعتراض و انتقاد خود را ابراز کرده است.
چرا کردستان این روزها حال خوشی ندارد؟چرا در یک سال گذشته این کهن دیار حوادث بسیاری را به خود دیده است؟
اشتباه نکنید این روزها تروریستها هستند که حال خوشی ندارند.تجزیه طلبان هستند که این روزها حال و روز خوشی ندارند.
این روزها افرادی مثل آقایان اجلال قوامی،جلالی زاده ، اردشیر پشنگ،آزاد یوسفی،رسول گله بانی،اسکندر خنجری و هرکسی که برای خود رسانه ای در شبکه های مجازی برای رساندن صدای مردم کرد به دنیا دست و پا کرده حال و روز خوشی ندارند.
تا انحراف افکار عمومی را باعث شود. تا خبر سازی شود، تا پروژه های ظالمانه سران فریب خورده گروهک ها برای اندک مدتی نیز که شده، فراموش شود و نفهمیم گام بعدی عوام فریبی آقایانی به ظاهر دلسوز برای مردم کرد چیست؟
آن زمان که فرزندان کرد ایران را این تروریستها و خشونت طلبان به قتل می رساندند و می رسانند مهر سکوت بر لبانتان زده اید یا شاید آن روزها در پستوی خانه تان شادی می کنید که این روزها غمگین و افسرده شده اید ؟!
شفاف سخن بگویید مرزبندی تان با جریان شبه نظامیان تروریست در اقلیم کردستان از ورشکسته هایی همچون دمکرات و کومله با شعبات متعدد تا شرکت سهامی پ ک ک و رفقا چگونه است ؟!
شما و افرادی نظیر آقای جلالی زاده ، ادشیر پشنگ و … یکبار برای همیشه بیایید و شفاف موضع تان را بدون طفره و حاشیه پردازی در مورد این گروه های تروریستی روشن کنید و با کلمات بازی نکنید نگران وجهه خود در میان مردم کردستان هم نباشید مردم کردستان همان هایی هستند که به هزاران فراخوان این ورشکسته های سیاسی از گذشته تا کنون توجهی نکرده اند چرا که اگر کمی در میان مردم حضور یابید و از محفل های خود خارج شوید خواهید دید که این تروریست ها چه به روز مردم کردستان آورده اند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین