۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • غفلت وزارت ارشاد اسلامی ، جامعه کُردی را در مسیر ایدئولوژی احزاب کُردی قرار داده است.

غفلت وزارت ارشاد اسلامی ، جامعه کُردی را در مسیر ایدئولوژی احزاب کُردی قرار داده است.

  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۲۹۹ بازدید
  • ۰

شامگاه امروز یک شهروند کُرد اهل پیرانشهر توسط حزب دمکرات کردستان ایران به شهادت رسید ولی متاسفانه هیچ کدام از رسانه های کُردی این خبر تروریستی را بازتاب نداده اند ، در حالی که این رسانه های به اصطلاح ایرانی حمله اسرائیل به پایگاه های ایران در سوریه و یا درگیری های ارتش ترکیه با پ ک ک را لحظه به لحظه منعکس می نمایند ، و یا اینکه حمله رسانه ای به دولت ترکیه و اردوغان در حمایت از پ ک ک را سر تیتر اخبار خود قرار می دهند .

  این رسانه ها از بدو تاسیس تاکنون شهادت نیروهای نظامی و انتظامی توسط احزاب تروریستی  و یا تحرکات تروریست ها در خاک ایران را پوشش خبری نداده و این رفتار آنان خیانت به خون شهیدان محسوب می گردد.

 

به گزارش انجمن بی تاوان ، جمهوری اسلامی ایران در راستای برابری و عدم تبعیض قومی و نژادی مجوز فعالیت های فرهنگی و مدنی را برای همه اقوام ایران اسلامی صادره نموده است. هم وطنان کُرد ایران اسلامی به برکت جمهوری اسلامی ایران از جمله اقوامی محسوب می گرددند که در حوزه مدنی و فرهنگی فعالیت چشمگیر نسبت به سایر اقوام ایرانی دارند.

فعالیت قانونی بیش از ۵۰ خبرنگار ،فعال مدنی و همچنین رسانه های مختلف در فضای مجازی اعم از وب سایت و کانال های تلگرامی تحسین برانگیز بوده و نشان از عدم تبعیض در جمهوری اسلامی ایران است ، ولی متاسفانه رسانه های کُرد بیشتر از آن که در اختیار هم وطنان کُرد و مشکلات انان قرار بگیرند در اختیار احزاب و گروه های تروریستی بوده و بیشتر مشکلات کردهای ترکیه ،سوریه و عراق را پوشش  خبری می دهند.

تحرکات و فعالیت های تروریستی احزاب کُردی اصلی ترین معضل هم وطنان کُرد در مناطق کردنشین می باشد،اخاذی و باج گیری از خانواده های کُرد و یا ترور شهروندان کُرد از جمله مشکلات کردها بحساب می آید ولی رسانه های کُردی تا کنون به این موضوعات مهم کردستان ورود نکرده و محور خبر های خود را تحولات و درگیری های پ ک ک و سایر احزاب در شمال سوریه ،ترکیه و عراق قرار داده اند.

شامگاه امروز یک شهروند کُرد اهل پیرانشهر توسط حزب دمکرات ایران به شهادت رسید ولی متاسفانه هیچ کدام از رسانه های کُردی این خبر تروریستی را بازتاب نداده اند ، در حالی که حمله اسرائیل به پایگاه های ایران در سوریه و یا درگیری های ارتش ترکیه با پ ک ک را لحظه به لحظه منعکس می نمایند ، و یا اینکه حمله رسانه ای به دولت ترکیه و اردوغان در حمایت از پ ک ک کاملا ملموس و مشهود می باشد  این رسانه ها از بدو تاسیس تاکنون شهادت نیروهای نظامی و انتظامی توسط احزاب تروریستی را پوشش خبری نداده و این خیانت به خون شهادت محسوب می گردد.

غفلت بیش از حد وزارت ارشاد اسلامی در صدور مجوزها و عدم آگاهی مسئولان وزرات ارشاد از سیاست های این رسانه های به اصطلاح ایرانی ،جامعه کُردی را در مسیر سیاست های احزاب کُردی قرار می دهد.
برانگیختن احساسات ناسیونالیستی و ترویج افکار و عقاید جریان های مختلفی حزبی بصورت چراغ خاموش خیانت نابخشودنی رسانه های کُردی در ایران است و امیدواریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از خون شهیدان چاره ای بیاندیشد…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *