۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • عضوء سابق پژاک: عناصر گروه با دادن وعده های شغلی عضوگیری می کنند.

عضوء سابق پژاک: عناصر گروه با دادن وعده های شغلی عضوگیری می کنند.

  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۳

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :هادی جلالی متولد سال ۱۳۷۱ از اعضای سابق پژاک ،پ ک ک که متاسفانه از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ در دام فرقه گرفتار شده بود.
این عضوء فریب خورده پژاک عضویت خود در فرقه را این گونه افشا می نماید.
۱۷ ساله بودم که برای کار به اقلیم کردستان عراق رفتم ،مدتی در اربیل توانستم کار کنم و مبلغ خوبی را پس انداز نمایم.روزی یک فرد نا شناسی به منظور پیشنهاد کاری با رقم بالایی پیشنهاد نزد من و دوستم آمد ، و ما خیلی خوشحال بدون بررسی جوانب کار خیلی زود پیشنهاد همکاری فرد ناشناس را پذیزفتیم که برای آن فرد کار انجام دهیم، چون ما برای کار در عراق بودیم و سختی کار را اصلا در نظر نمی گرفتیم
فردای آن روز آن مرد غریبه به همراه فردی دیگر به دنبالمان آمده اند و ما را سوار ماشین کرده اند و پس طی مسافتی طولانی ما را به مکان و مقر گروه رسانده اند. در طول مسیر هر چه سوال می کردیم که چرا راه این همه دور است و ما را کجا می برید؟جواب سر بالا می دانند و سعی می کرده اند تفره بروند.
آن دو مرد ما را تحویل چند فرد مسلح داده اند و خودشان از ما جدا شده اند. در ابتدا فکر کردیم که گرفتار قاچاقچیان انسان شده ایم چون رفتارهای خشن با ما داشتند.
سپس مرد میانسالی آمد و گفت به گروه پژاک خوش آمدید ،ماهم شناختی به اسم پژاک نداشتیم و از او سوال کردیم که پژاک چیه؟ وی در جوابمان گفت پژاک یه گروه فدائی برای کردستان هست که برای آزادی کردها با دولت ها جنگ میکنه…
من به آن فرد گفتم که خانواده من منتظر من هستند تا برگردم ایران و بریا کار اینجا اومدم نه برای جنگ ؟
او از من سوال کرد چند برادر داری؟گفتم سه برادر هستیم
در جواب من گفت :خیلی خوبه یکی تون فدائی رهبر اوجالان و کردستان می شوید.
مدتی را که در اربیل کار کرده بودم مبلغ ۵ ملیون تومان پس انداز داشتم که عناصر گروه آن مبلغ رو از من گرفتن و گفتند در راه آزادی کردستان هزینه میکنیم و من نیز گفتم کردستان که آزاده چرا پول منو می دزدید که با یک مشت و لگد منو از خودش دور کرد و گفت تو هنوز بچه ای و این چیزهارو نمی فهمی…
بالاخره یک روزی که در دامنه های قندیل با تعدادی از عناصر گروه در حال گشت زنی بودیم توانستم به سختی فرار کنم و خودم رو تحول نیروهای آسایس عراق دهم.

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. دمشان گرم زنده باد هرچی نیروهای کورده

    خداقوت جنگجویان کورد

  2. نفرین بر این گروه باد که جوانان کشورمان را به زور و با تزویر با خود همراه می کنند. عاقبت مرگ در انتظار انهاست. راه به جایی نخواهند برد آن بزدلان و خائنان به وطن. و درود بر دلاور مرد هادی جلالی که با سن کمش شعور بالایی داشته.

  3. البته همیشه نباید دیگران را مقصر دانست هشتاد درصد اشخاصی که به احزاب ملحق میشوند بخصوص قبل جذب آشنایی با گروه و انگیزه لازم داشته اند و ناشی از ترافیک سیاسی در ذهن فرد بوده که فرد بجای اینکه با اشخاص کارشناس و مطلع در این خصوص مشورت کند و قانع شود جذب گروه شدن دام و توطئه ایی بیش نیست با افرادی منفعت طلب برخورد می کند که ذهن بیمار طرف را به سمت منافع خود سوق می دهد و طرف را وارد گروه می سازد.البته این اشخاص مجهولی که جذب نیرو می کنند برای پ ک ک خود همیشه زندگی مجهولی دارند و هیچ وقت خودشان وارد گرماگرم حزب و مبارزات حزبی نمی شود فقط برای جوان مردم نسخه می پیچند و به اصطلاح خودشان پشت جبهه خدمت می کنند.این طور افراد رابط در زمینه جذب نیرو برای گروه احتمالا از گروه حمایت مالی می شوند . از مدیریت سایت بی تاوان صمیمانه نهایت تشکر و قدردانی رادارم که این مباحث را به سمع جوانان عاطفی و پاک کوردستان می رساند. ای کاش مقداری وسیعتر فعالیت می کردید و یک شبکه تلویزیونی داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *