۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک فرهنگ خشونت و خونریرزی را در میان کودکان ترویج می دهد +عکس

پژاک فرهنگ خشونت و خونریرزی را در میان کودکان ترویج می دهد +عکس

  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
  • ۳۶۱ بازدید
  • ۰

پژاک و تمام احزاب تروریستی با ترویج فرهنگ خشونت و خونریزی در میان کودکان و با نفی خانواده و همه علایق و عواطف انسانی به راحتی می توانند بر اهداف تروریستی سازمان خود جامه عمل بپوشانند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مهر و محبت والدین نسبت به کودکان و پرورش کودک در کانون عاطفی خانواده را می توان از مهمترین استراتژی در شکل گیری جامعه ی امن و فاقد آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
ارزشهای انسانی در نظام اجتماعی در گرو آداب و معاشرت و تعامل با دیگران می باشد. فردی را که در دوران کودکی در محیطی امن و به دور از هرگونه خشونت و فساد و در کنار اعضای خانواده پرورش یابد ، احساسات و عواطف انسانی در عمق وجود او رخنه کرده ،و بطور حتم چنین فردی از ارزش والای انسانی برخوردار بوده و دیدگاه وی نسبت به جامعه و افراد جامعه دیده مثبتی خواهد بود . عدم توجه به نظام خانواده و آگاهی نداشتن نسبت عوامل تحکیم بنیان خانواده نظام اجتماعی را در معرض آسیب پذیری قرار می دهد.
امروزه در دنیای کنونی فرقه ها و احزاب و تروریستها که دارای اندیشه و اعقاید فکری مارکسیتی هستند ،در جهت تحقق اهداف نا مشروع خود از این پارامترها بهره می جویند. بنابراین برای رسیدن به استراتژی سیاسی خود که همان استراتژی نفی خانواده و همه علایق ،عواطف و دلبستگی ها نسبت به خانواده و جامعه استفاده می کنند.
این جریانات فکری و ایدئولوژی منسوخ در تمام گروهک و احزاب تروریستی مشهود می باشد ، احزاب تروریستی با نفی خانواده و عواطف انسانی کودکان ۹- ۱۵ سال را در مسیر خشونت و خونریزی قرار داده ، و با ترویج فرهنگ خشونت و خونریزی آینده کودکان را تبدیل به نسلی سوخته و افرادی خون آشام و بی رحم که بتوانند بر اهداف سازمانی خود جامه عمل بپوشانند.
گروهک کُردستیز پژاک از جمله احزابی است که با بهره گیری از عقاید و ایدئولوژی عبدالله اوجالان خانواده را نسلی تباه شده و محیط خانواده را فاحشه خانه کوچک می داند.
نفی خانواده و همه علایق ،عواطف و دلبستگی های اعضاء به خانواده ،از اولین شرط های عضویت در پژاک است. اعضای پژاک عشق به سرکرده فرقه و آرمان های او را جایگزین عشق به خانواده کرده اند. خانواده از نگاه ایدئولوژی فرقه عبارتست از :
۱) عامل تضعیف روحیه مبارزه (خشونت و ترور) در اعضای فزقه
۲) عامل مقاومت در برابر مغزشویی (پلاتفرم)
۳) ابزاری برای ضربه زدن به روحیه اعضا فرقه
پژاک کودکان بسیاری را در درون فرقه در اختیار دارد؛ کودکانی را که با توجه به شرایط سنی بایستی در محیط امن خانواده و با آرامش هر چه تمام مشغول تحصیل باشد ، متاسفانه در کوه ها و دره های قندیل خشونت و خونریزی را آموزش می بیند.
زیادخواهی پژاک امروزه سبب گردیده تا بنیان خانواده برخی از هم وطنان روستایی و ساده لوح  کُرد در معرض فروپاشی قرار گیرد ، و این رفتار غیر انسانی پژاک و احزاب ضربه ی مهلکی بر نظام اجتماعی وارد می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین