۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرکرده کومله، نیم ساعته تخلیه اطلاعاتی شد!

  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
  • ۲۹۲ بازدید
  • ۰

پاتک وزارت اطلاعات به سرکرده گروهک کومله….

به گزارش انجمن بی تاوان : “نادر کیانی/اختصاصی”:از طریق یک منبع موثق خبری مطلع شدم،در روزهای گذشته،فردی ناشناس،سرکرده کومله را نیم ساعت تلفنی،تخلیه اطلاعاتی کرده و از این طریق،اطلاعات مهم و بسیار محرمانه ای بدست آورده است.
برابر این گزارش،سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تجزیه طلب موسوم به کومله کمونیستی،که از این بابت بشدت دچار فشار روحی و روانی شده است و با لو رفتن این ماجرای عجیب،برای کم کردن بار سنگین این اتفاق،در بین اعضای گروه،مدعی شده در همان دقیقه اول متوجه شده که تماس تلفنی که از سوی وزارت اطلاعات بوده و تلفن را قطع کرده است!
اما جزئیات این گزارش بصورت اختصاصی به این شرح افشاء می شود:
فردی ناشناس ،تحت عنوان”خبرنگار بی بی سی فارسی”!! با سرکرده کومله تماس می گیرد و اعلام می دارد که قصد مصاحبه تلفنی با نامبرده را دارند! این فرد موفق می شود سرکرده کومله را اغفال نموده و اطلاعات بسیار حساس و مهمی از وی،بدست بیاورد.ابراهیم علیزاده،در طول این مصاحبه،اطلاعات خوبی ارائه و تخلیه اطلاعاتی می شود،بدون آنکه بداند در حال تخلیه اطلاعاتی است!این فرد ناشناس با موفقیت،سرکرده کومله را نیم ساعت بازجویی می کند و ضرب شست محکمی به این گروهک می زند.
این در حالی است که گروهکهای کردی مدعی هستند موارد امنیتی را بخوبی رعایت می کنند و کسی قدرت ضربه زدن اطلاعاتی به آنها را ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *