۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرنوشت مجهول کادر رهبری پژاک ؟!

  • ۲ شهریور ۱۳۹۳
  • ۳۷۲ بازدید
  • ۰

سرنوشت نا معلوم و مجهول  مسئول روابط خارجی پژاک سوالات بسیاری را در افکار عمومی مطرح کرده است .

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرقه ی پژاک برای اعضای ساده و معمولی خود تاریخ مصرفی تعین کرده است، پژاک اعضایش را تا زمانی که قابل استفاده هستند قبول دارد و اعضای خود را به محض اتمام تاریخ مصرف یا راهی جنگ و درگیری می کند و یا با چسباندن مارک خائن وی را دادگاه صحرایی کرده و به قتل می رساند.

این شیوه و رویکرد در کادر رهبری پژاک نیز  ملموس و مشهود  می باشد.افرادی همچون بریاگابار ،عثمان اوجالان،عثمان جعفری و زینب آذرو … نیز از جدا شده گان از فرقه می باشند. اختلافات و جنگ قدرت و دوگانگی از همان ابتدایی تاسیس این فرقه مشهود بود، افکار ناسیونالیستی و سو سیالیستی نیز یکی دیگر از زمینه های اختلاف در گروهک محسوب می شود.

شمال بشیری مسئول روابط و امور خارجی پژاک از زمان اعلام موجودیت کودار منزوی و گوشه گیر شده و تا بدین لحظه  وضعیت وی نامعلوم و مجهول می باشد. شمال بشیری یکی از فعالان عرصه ی نشریات مدتی است  در رسانه ها و فضای مجازی آفتابی نمی شود. عدم فعالیت  فردی فعال همانند شمال بشیری در رسانه ها ،نشریات و فضای مجازی قابل تامل و جای سوال دارد؟!

احتمالات زیادی دال بر کناری شمال بشیری از کادر رهبری پژاک وجود دارد…

احتمال اینکه وی را در اروپا به قتل و یا محبوس کرده  باشند وجود دارد و یا این احتمال نیز وجود دارد که شمال بشیری خود را تسلیم نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده باشد، هر گونه احتمالی وجود دارد چرا که در این فرقه نمونه های از این مورد وجود دارد که نشات گرفته از ماهیت بی اساس و بی هویت پژاک وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین