۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سردار پاسدار محسن رضایی بار دیگر به اقلیم کردستان هشدار داد

سردار پاسدار محسن رضایی بار دیگر به اقلیم کردستان هشدار داد

  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵
  • ۵۱۴ بازدید
  • ۰

اقلیم جلوی تروریستها را نگیرد،در اردوگاههای کومله ، دمکرات و پژاک عملیات انهدامی انجام می دهیم
اتجمن بی تاوان آذربایجان غربی :محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه تلویزیونی با هشدار به مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: سکوهای پرتاب موشک آماده به سمت اردوگاههای گروهکهای کومله ، دمکرات ،پژاک و حزب آزادی کردستان در شمال عراق است
سردار پاسدار محس رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،بار دیگر به مسعود بارزانی،رئیس اقلیم کردستان هشدار داد که؛
چنانچه فعالیت گروهکهای تروریست کومله و دمکرات را در کردستان عراق متوقف نکند،جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام،در اردوگاههای این تروریستها در شمال عراق،به «عملیات انهدامی» دست خواهد زد .
سردار پاسدار،محسن رضایی ،گفت :‌
مسعود بارزانی فکری به حال «تروریست‌ها» (گروهکهای تروریست کومله و دمکرات) نکند،عملیات انهدامی انجام می‌دهیم .
محسن رضایی با نام بردن از آل سعود،به حمایت عربستان سعودی،از همه فعالیت های «تروریستی در جهان و همچنین حمایت از سازمان مجاهدین خلق و دیگر گروههای مخالف جمهوری اسلامی،اشاره کرد و گفت:
«اینها آمده اند کومله و دموکرات را در اربیل فعال کردند و پادگانی ایجاد کردند و دو دفتر در نزدیکی مرز ایران زدند که چنانچه ادامه دهند و دولت آقای بارزانی اگر فکری نکند عملیات انهدامی به زودی علیه آنها انجام خواهیم داد و مقصر هم به گردن خود آقای بارزانی خواهیم گذاشت».
سردار محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:‌
آنها برای ناامن کردن مناطق ایران تلاش های زیادی کرده‌اند با این حال تاکنون با تلاش ها و هوشیاری نیروهای نظامی کشورمان موفق نبودند.
دبیر مجمع تشخیص نظام ایران با متهم کردن عربستان به حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی در این مصاحبه اظهار داشت :
«سعودی هم اکنون سپاه موج دیگری را آغاز کرده و با ایجاد پایگاه در منطقه ای از پاکستان در صدد ناامنی در مناطق ایران هستند اما با تلاش سپاه و «سربازان گمنام امام زمان» دستگیری های زیادی صورت گرفته و توطئه های آنها خنثی شده است».
این هشدار در واکنش به حضور نظامی تروریستهای کرد در کوههای مرزی بین عراق ایران ایراد شده که اخیرا فعالیت آنها گسترش یافته و در هفته های گذشته نیز وارد کشور شده بودند.
تروریستهای موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران در یک ماه گذشته چندین بار با نیروهای سپاه پاسداران در مناطق مختلف کردستان ایران درگیر شدند که خوشبختانه در تمامی این عملیاتها،حتی یک نفر از اعضای این تیمهای تروریستی،زنده به عراق بازنگشتند و همگی به هلاکت رسیدند.
اما متاسفانه در جریان این درگیری ها ۳ نفر از نیروهای سپاهی به شهادت رسیدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *