۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ربایش یکی از اکراد منطقه توسط گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک

ربایش یکی از اکراد منطقه توسط گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک

  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
  • ۳۳۶ بازدید
  • ۰

آدم ربایی در راستای تامین نیرو و عضوگیری از میان جوانان کُرد شیوه ی  است که گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک از آن بهره می گیرد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروهک یاغی و ضد کُرد پژاک به طور کلی امنیت و آرامش مناطق کردنشین را سلب کرده است ، و با وجود  رفتارهای حیوانی و وحشیانه ی خود مدعی احقاق حقوق مردم کُرد می باشد. اخاذی ، باج گیری ، ترور ، آدم ربایی  ،تخریب مراکز تولیدی و صنعتی  از مناطق کردنشین جزءلاینفک گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک بوده و از شیوه های قدرت این گروهک تروریستی محسوب می شود، افشای ماهیت های پشت پرده ی پ ک ک و پژاک و بالا رفتن سطح آگاهی مردم کُرد نسبت به هویت کردستیزانه ی این فرقه ی تروریستی سبب گردیده است که این گروهک یاغی در عضوءگیری و جذب نیروی جدید با مشکلاتی مواجه گردد. در شرایط کنونی پژاک برای تامین نیرو و عضوگیری از میان جوانان و نوجوانان کُرد متوسل به آدم ربایی از مناطق مرزی شده است.

پژاک در همین راستا  یکی از جوانان منطقه استان آذربایجان غربی را ربوده و به زور قصد داشته این این جوان را به عضویت فرقه در آورد .خوشبختانه  جوانان باهوش و فهیم کُرد ربوده شده توسط پژاک توانسته است پس از مدتی در اولین فرصت از گروهک جدا شده و خود را به نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران معرفی نماید و به کانون پر محبت خانواده ی خود باز گردد.

  شگرد پژاک  برای جلوگیری از فرار اعضای  گروهک بدین شیوه می باشد، که عکس های را با لباس های پژاک و سلاح به دست از جوانان و نوجوان فریب خورده  تهیه می نماید وبا ایجاد فضایی از ترس و وحشت به آنان هشدار می دهد ، که اگر قصد جدای از گروهک را داشته باشند ،عکس های مربوط به آنان را در رسانه ها و فضای مجازی منتشر کرده ، تا نیروهای جمهوری اسلامی ایران بتواند شما  را دستگیر و به  دلیل عضویت در پژاک اعدام نمایند.

اکنون پژاک با ایجاد فضایی از ترس و وحشت در داخل گروهک تلاش می کند از فرار اعضای فریب خورده جلوگیری نماید ، ولی هنوز جوانان باغیرتی هستند که خود را از دام پژاک رها کرده و به خاک میهن بازمی گرددند و در کانون گرم خانواده به زندگی عادی خود ادامه می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *